Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

To be proud or not to be..

Ήρτα κουνιστή και λυγιστή να μπω στο μπλογκ μου να γράψω καμμιά κουβέντα να χαλαρώσω!
Κουβέντες τέλος, εν έχω τίποτε να πω! Κάμνω βόλτες στα άλλα μπλογκς, αφού αποφάσισα πως σήμερα απλα θα διαβάσω και εν θα γράψω τίποτε! Έχει 2 ώρες που γυρίζω στα μπλογκς! Διαβάζω συναισθήματα, απορίες, συζητήσεις, κόμεντς, συμφωνίες και διαφωνίες!
Πέφτω σε ένα αρθρο για το γκέυ πράϊτ (παρέλαση περηφάνιας των ομοφυλοφύλων)! ΤΟ 2011 υπάρχουν σκέψεις να γίνει και στην Κύπρο!
Πρώτη μου σκέψη:" WOWWWW!!" - ενθουσιάζουμαι!
Δευτερη σκέψη: "Εν δυνατόν? Ποιος/α θα πάει εκτός απο τους διοργανωτές και άτε 10 πλάσματα που εν τους κόφτει και εν το έχουν κρυφό?" - Διερωτούμαι τζαι ποκάθουμαι, γιατί εν θέλω να είμαι η εντέκατη!!
Τρίτη σκέψη: "Θα επήαιννα? " - τζαι η φαντασία μου φτιάχνει 100 σενάρια τι θα μπορούσε να γίνει στο κυπριακό πραϊτ. Καταλήγω ότι μάλλον εν θα επήαιννα!

Άλλοι εναντίον του πράϊτ, άλλοι υπέρ! Τα έχω ξαναδιαβάσει, τα έχω ξανασυζητήσει!
Παρέλαση για "μασκαράδες", γκέυ προκλητικοί, είτε με την συμπεριφορά τους είτε με τα ρούχα τους και τα πανό τους, τι προσπαθούν να αποδείξουν και χίλια άλλα που δεν θυμάμαι να τα γράψω όλα!

Έχουμε νομίζω λίγο παρεξηγημένη την λέξη περηφάνεια! Περηφάνεια δε σημαίνει ότι νιώθω ανωτερότητα σε συγκριση με κάποιον άλλο. Δε βγαίνουμε να φωνάξουμε ότι είμαστε γκέυ και ανώτεροι!Βγαίνουμε να φωνάξουμε ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι ντροπή! Στο πράϊτ δεν υπάρχουν μόνο γκέυ!
Είμαι υπερ του πράιτ! Ναι, παρέλαση περηφάνιας, όχι γιατι τις υπόλοιπες μερες δεν είμαστε περήφανοι, απλά θέλουμε να υπενθυμίσουμε ότι ο κόσμος δεν είναι φτιαγμένος απο στρέιτ για στρέιτ! Είμαστε και εμείς εδω! Υπάρχουμε μεταξύ σας, είμαστε οι φίλοι σας, τα αδελφια σας, κλπ! Δεν ντρεπόμαστε που είμαστε γκευ, γιατί η ομοφυλοφιλία δεν μειώνει κανένα . Ούτε εμάς, ούτε εσας!

Καλά τα λόγια! Ακουγονται ούλλα πολλά ωραία! Πως είναι όμως στην πράξη?
Νιώθω ντροπή που αν γίνει πράϊτ στην Κύπρο εν θα έχω τα αρχίδια να πάω να δηλώσω παρούσα!
Εν θα είμαι η μόνη που εν θα πάει βεβαια αλλα τούτο εν ελαφρύνει την θέση μου! Τελικά είμαστε ακόμα πολλά πίσω! Θέλουν δουλειά πολλά πραματα στην Κύπρο!

Πολλά ειρωνικό να ντρέπεσε να πάεις σε παρέλαση περηφάνειας!
Ίσως είναι πολύ νωρίς για ετσι event, ίσως και όχι!

Ήβρα τα με τον εαυτό μου και την σεξουαλικότητα μου! Εν νιώθω κρίμα και μειονεκτηκά που είμαι γκέυ! Δεν είμαι όμως έτοιμη για coming out ! Ετοιμάζομαι όμως...!



6 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω αν θα το διαβάσεις τούτο. Σήμερα διάβασα όλα σου τα ποστ με τη μία. Αν γίνει pride parade και θέλεις να πας αλλά κολώνεις, θα έρθω μαζί σου (χέστηκα που είμαι στρέιτ) και μπορώ να ξεσηκώσω και τουλάχιστον αλλό πέντε φίλους μου μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εν τζαι φεφκει μου σχολιο αν δεν το καταλαβες! :P
    Περιττό να σου πω ότι μόλις ετέλιωσα τουτο το ποστ άλλαξα γνώμη τζαι είπα ότι εννα πάω!
    Ύστερα που 2-3 μέρες είπα εν θα πάω! Μόλις επεράσαν αλλο 1-2 είπα εννα πάω τζαι εν με κόφτει! Ακόμα εν αποφάσισα! Αλόπως εν κούντημα που θέλω τζαι άππωμα!
    Τζαι αν πάεις εσυ που είσαι στρειτ εγιω να κόψω πίσω? Πριτςς! Εννα έρτω τζι εγώ μιτά σου!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. BTW αν γίνει gay pride parade στην Κύπρο δεν έσιει τσιάνς να λείπω. Επέρασα ΤΕΛΕΙΑ πρόπερσυ στη Στοκχόλμη. Ένι ξέρω αν εν νωρίς ή όι πάντως ελπίζω όταν γίνει να μέννεν gay pride με straight παρευρισκόμενους!! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ετοιμάστε τα συμπράγαλα σας για το Πράιντ του 2012! Έχετε ήδη δεσμευτεί γραπτώς ;)

    όμως, γιατί "να μέννεν gay pride με straight παρευρισκόμενους"? Εν να αρκέψουμεν εμείς να κάμνουμεν διακρίσεις??? :s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενημερώνεις μας να ετοιμαστούμε ΓΙώργη! Έχω προσωπικά να κάμω ένα κάμινγκ άουτ στην οικογένεια πρώτα! Φακ αγχώθηκα τωρά!
    Εν ξέρω αν εξέχασε ότι έγραψε έτσι κόμμεντ η Πασχαλινα και η Ψυχία, αλλά θα τις υπενθυμίσω άμα κοντέψει ο τζαιρός!
    Εν κάμνουμε διακρίσεις σε γκέυ τζαι στρέιτ αλλά σε ένα πράιντ περιμένεις μεγαλύτερη αναλογία γκέυ ατόμων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Εν δυνατόν? Ποιος/α θα πάει εκτός απο τους διοργανωτές και άτε 10 πλάσματα που εν τους κόφτει και εν το έχουν κρυφό?" - και ήταν 5000 τελικά! :) -ι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή