Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Flirt!

Ένα που τα πράματα που μ'αρέσκουν τζαι κάμνουμε να αππιώ ίσιαπάνω που την χαρά μου εν το φλερτ! Δώσμου φλερτ τζαι παρ' μου την ψυσιή! Μεν νομίσει κανένας ότι είμαι τζαι κανένας πέφτουλας ή καμμιά προφεσόρα στο φλερτ! Απλά αρέσκει μου το παιχνίδι του φλερτ, η αγωνία, τζείνον το "άραγες σου", που διερωτάσε κάθε λλίον τζαι γενικά θεωρώ το ένα που τα πιο μαγίκα τζαι γλυκά πράματα που έσιει ο άθρωπος στη ζωή του!

Τωρά εννα μου πεις "αμπα τζαι είσαι ανασφαλής τζαι θέλεις επιβεβαίωση?" "Άμπα τζαι εν σε φλερτάρουν τζαι άμα γινεί χαιρεντίζεσε?" "Άμπα τζαι είσαι αθκιανή?"
Να σου πω  ότι πάντα το φλερτ ανανεώνει σε, κάμνει την αυτοπεποίθηση σου να χτυπά κότσιηνο (ή έστω νακκον πιο κάτω), τζαι όι σιορ, αφού αρέσκει μου να φλερτάρω εγώ πρώτη! Ναι, είμαι αθκιανή τωρα!

Πεθαίνω να ακούω τζαι ιστορίες για το πως εφλέρταρες προχτές, πέρσι, πρόπερσι ίντα που είπες, ίντα που σου είπε, ίνταλως εκάθετουν, ίνταλως σε εθώρε, ίνταλως εθώρες, πόσο μάλλον άμα τα κάμνω εγώ! Πάντα λαμβάνουμε υπόψην ότι φλερτάρουμε με πρόσωπο που μας αρέσκει τζαι όι με πρόσωπο που σουζεις την κκελλέ σου, σύρνεις ένα "Τς!" γυρίζεις που την άλλη τζαι λαλείς νευριασμένα "Ίντα που με θωρεί τωρά σιορ? Έχω τίποτε πάνω μου? Εν τζαι εννα τις φάει πόψε!!!" Επίσης λαμβάνουμε υπόψην ότι σκοπός του φλερτ δεν είναι παντα να ρίψουμε το άτομο στο κρεβάτι, τζαι τα ματούθκια μας να παιξουν ή να πιάμεν καμμια κουβέντα πάλε φλέρτ ενει!

Κάθε άθρωπος φλερτάρει ανάλογα με το στυλ του τζαι την προσωπικότητα του! Εν πρόκειται να στείλω σφηνάκι ή μιαν πότσα κάρλσμπεργκ, επειδή μου άρεσες! Εγώ έτσι φλερτ εν καμνω! Μεν παρεξηγηθείς αν το κάμνεις εσύ, αλλά εννεν το στυλ μου τζαι εν ξέρω τις κινήσεις τούτου του είδους φλερτ!

Μια φορά που ήμουν με μια φίλη μου σε γκευ κλαμπ, είπα της ότι άρεσεν μου μια τζαι ότι θωρκούμαστε συνέχεια ! "Στείλε της σφηνάκι" λαλει μου η φίλη!
Εκόπην η μουτσούνα μου! "Μα εγώ?" λαλώ της!! "Τζαι μετά τι θα της πω? τσιαρς πουρεκκά μου?"...!!!!
Εσύγκοψεν τζαι τζείνη μιαν άλλη τζαι λαλεί μου "κοιτα ίνταλως γίνεται η καλή η δουλειά!"! Φωνάζει της γκαρσονας, λαλει της να στείλει της συγκεκριμένης ένα ποτό τζαι να της πει ότι εν που λόου της! Εγέλασα πολλά αλλά εσκέφτηκα μήπως τζαι καταφέρει τα η πελλή τζαι ρεζιλευτώ ότι εν μου περνά το φλερτ τζαι έκρυψα! Η γκαρσόνα ετοίμασε ένα ποτό επηρε το της κοπελλούδας τζαι θωρω τη φίλη μου να θκιαολίζετε τζαι να γυρίζει που την άλλη! Εκατάλαβα ότι εν ήταν καλό σημαδι τζαι επερίμενα να φάμεν ξύλο που καμμιάν γκόμενα του φλερτ! Γυρίζει η φίλη μου τζαι λαλει μου "Εν το πιστευκω!!! Είπα της το τζαι στα ελληνικα τζαι στα αγγλικα τζαι επήρεν το ποτό σε λάθος κοπέλα, η αχάπαρη!!"
Ερώτηση:
Τι καμνεις σε έτσι καταστασεις?
Απάντηση:
Το κλασσικο!!! Παίζεις πελλον!!!!!

Μιαν άλλη φορά, εσύνιαρεν μιαν άλλη τζαι ακολούθησε την μέθοδο "στέλλω σου ποτό να χαπαρίσεις ότι αρέσκεις μου!" Επήρεν η γκαρσόνα το ποτό ευτυχώς στην σωστή κοπέλα! Ως μαθητούδιν εθώρουν πως συμπεριφέρεσε την ώρα που σε δείχνει η γκαρσόνα για να εξηγήσει του φλερτ ότι εν τούτη που το στέλνει! Η αντίδραση είναι ότι εσύ κάμνεις πως εν επήρες πρεφα όταν η γκαρσόνα δείχνει σε, κάμνεις ότι μιλάς τζαι ότι σάζεις τα μαλλιά σου! Ύστερα που 1-2 λεπτά γυρίζεις να δεις αν πίνει το ποτό σου, αν έρκετε να σου το λούσει ή να σου μιλήσει ή αν έφκαλε τα μαθκια της πάνω σου για να σου κάμει τσίαρς!! Αν δεν έρτει να σου μιλήσει τζαι να ενδιαφερτεί να σε γνωρίσει σημαίνει ότι μπορείς να αρκέψεις να κλαίεις τα ριάλια σου, όπως εκάμε τζαι η φίλη μου!

Αντιθέτως εγώ, ο πέφτουλας, που με λαλεί τζαι μια άλλη φίλη μου ειρωνικά, το πολύ πολύ να γυρίσω να σε δω, να με δεις, να σε ξαναδώ να με ξαναδεις, μετα να ξεχάσω, να με ξαναδεις, να με ξαναδεις, να με ξαναδεις, να θυμηθώ, να σε ξαναδώ, να μου χαμογελάσεις, να σου χαμογελάσω τζαι να μεν ξαναγυρίσω πάνω σου επειδή επιάσαν με οι αντροπάες! Κάποτε μπορεί να σε πιάσω τζαι κουβέντα, έτσι άξιππα αν περάσεις που δίπλα μου τζαι να την πάθεις με το γνωστό, ανόητο μου χιούμορ! Να μεν ξεκολλάς αφού σε κάμνω να γελάς τζαι το χιουμορ εν αφροδισιακό!
Πάντως εδοκίμασα τζαι άλλες τεχνικές του φλερτ που άλλες φίλες μου ιδιοφυίες! Εγίνηκα ρεζίλι τζαι εν εφκήκεν τζαι τίποτε, αφού εν ήξερα τζαι πως να αντιδράσω!

Εκατάληξα σε συμπέρασμα όμως! Δύσκολο τζαι το φλερτ! Καθένας θέλει τον τρόπο του τζαι καθένας έσιει τον τρόπο του! Να είσαι ο εαυτός σου γιατί έσιει πλάσματα που εν τους φκαίνει το μοιραίο λουκ τζαι μπορεί να είμαι ένας που τζείνους! Αν δεν τσιαττίσεις στο φλερτ πως εννα τσιαττίσεις παρακάτω?

ΥΓ1. Θέλω να σηκώσω σύστημα να βάλω υστερόγραφα με τραούδιν!
ΥΓ2. Το τραούδιν!

1 σχόλιο:

  1. Το Δεκέμβριο 2013 βρισκόμουν στην Αγία Νάπα λόγω της γιορτής μου. Εκείνο το βράδυ πήγα στο μπαρ AMBASSADEN για ποτό. Κάποια στιγμή είδα εναν τύπο στο απέναντι τραπεζάκι και μου άρεσε. Ήθελα πολύ να τον πλησιάσω. Κάποια στιγμή ο DJ έβαλε το τραγούδι "Τρελή Ιδέα" του Πάνου Καλίδη. Πλησίασα τον τύπο και του είπα: "Καλησπέρα. Πήρα θάρρος από το τραγούδι αυτό καθ αποφάσισα να σε πλησιάσω. Ενδιαφέρεσαι;" Ο τύπος είπε ότι δεν ενδιαφέρεται. Αν πάντως δεν τον είχα πλησιάσει καθόλου, θα ένιωθα τύψεις μέχρι τώρα. Είναι καλό να εκφράζεσαι και να μην μένεις με την απορία του "τι θα γινόταν αν ... "
    Πάντως, αν κρίνω από την ημερομηνία που γράφτηκε το πιο πάνω αρθρο, επιλέχθηκε εκείνο το τραγούδι του Κ. Μαρτάκη διότι πιθανό εκείνη την εποχή να μην υπήρχε κάτι αντίστοιχο. Πιστεύω ότι η "Τρελή Ιδέα" (https://m.youtube.com/watch?v=s_HMOAezx9g) σήμερα θα ταίριαζε περισσότερο σ' αυτό το άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή