Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

20 δικαιολογίες/απαντήσεις ίνταλως τζαι εβρέθηκες στο Κυπριακό Gay Pride!



  1. Ήμουν δίπλα για καφέ, και επήα να δω τι εγίνετουν!
  2. Επήα να δω τους γκέυ! Εχουμε πολλούς α?
  3. Ενόμιζα είχε καυκά και επήα να δω!
  4. Ενόμισα εκάμναν διαδήλωση οι φοιτητές για το επίδομα!
  5. Επήα να υποστηρίξω κάτι φίλους μου, επειδή εν gay!
  6. Μα εν γκέυ παρέλαση που ήταν? Εν σοβαρομιλάς!
  7. Είδα κάτι παλιούς συμμαθητές και επήα να πω ένα γεια!
  8. Εν επήα στην παρέλαση! Εδιασταύρωνα να πάω απέναντι στο περίπτερο!
  9. Επήα να δω ποιος dj έπαιζε!
  10. Επήραν με κάτι φίλοι μου με το ζόρι και εν είχα αυτοκίνητο να φύω! Εσιηλλοβαρέθηκααα....
  11. Άκουσα καρκασιαλίκι τζαι ήρτα για τον πασιαμά!
  12. Ήρτα να φλερτάρω!
  13. Εν ήμουν εγώ! Έκαμες λάθος!
  14. Καταλάθος! Εγύρυκα μιαν οδό, τζαι εχάθηκα!
  15. Εν τζαι έχω προβλημα με τους γκέυ! Οι μισοί μου φίλοι εν γκέυ!!
  16. Ενόμισα ήταν παρέλαση για το καρναβάλι! Ευτυχώς που εν έφερα τζαι την αρφότεκνη μου την μιτσιά!
  17. Γιατί να μεν πάω?
  18. Είμαι γκέυ, γι'αυτό!
  19. Εννα βρέξει σημερα!
  20. Α?
20+1. Eγω εν τζαι...!



6 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά όλ@ παρέλασαν Υπερήφαν@! δεν χρειάστηκε καμια δικαιολογία για την υπεράσπιση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων!! Μπράβο!! :) Δηλαδή τότε ούτε που το φανταζόμασταν!! -ι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή