Πέμπτη 6 Αυγούστου 2020

Πολλινισκουν οι γκει; (Tαπέλες, συνειδητοποίηση τζαι σεξουαλικότητα)

Στα 20's μου αποφάνθηκα οτι ειμαι λεσβία 100%, γιατι παρ'όλα τα "πειραματα" που εβαζα τον εαυτό μου να περασει με διάφορους άντρες, όσο τζαι να πίεζα τον εαυτό μου, δεν μου εφκαινε το ερωτικό με κανένα αρσενικό. (Μπορείτε να διαβασετε τα ρεζιλίκια-πειράματα εδώ!)

Επίσης ήξερα μεσα που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εποχής, δηλαδη το περιοδικό "ΦΛΑΣ" (αν είναι ποτε δυνατόν), ότι υπάρχουν 2 σεξουαλικοί προσανατολισμοί. Οι γκέι τζαι οι στρειτ. Δηλαδή ή μαυρο ή ασπρο, ή δεξια ή αριστερά.
Μεγαλώνοντας, μετα απο αρκετα χρόνια, έμαθα ότι υπάρχουν τζαι οι μπαισέξιουαλ. Ανθρωποι που αδιαφορούν αν ο/η συντροφος τους εν αντρας ή γυναίκα, γιατι σημαντικό για τζείνους εν ο άνθρωπος τζαι όι το φύλο του κατ' αναγκη. Άρα εφανηκε τζαι το γκρίζο ή μια μέση τελοσπαντων.

Μεν τα πολυλογώ μέχρι σήμερα, "εφευρεθήκαν" πολλές κατηγορίες που μπορείς να εντάξεις τον εαυτό σου, ανάλογα με το φύλο του, την σεξουαλικότητα του, αλλά τζαι πολλές υποκατηγορίες τουτων των κατηγοριών που μπορείς να τον εντάξεις τζαι συμφωνα με τον συναισθηματισμό του/ψυχισμο του κάποτε τζαι την εμφάνιση του.

Μερικά παραδείγματα έτσι χοντρα χοντρα ας πούμε ο "bear" εν ο γκέι ή μπαισεξιουαλ άντρας που εν πολλά αρρενωπος, μάτσιο με τρίχα τζαι μούσια.
Η "lipstick" λεσβία εν η γυναικα ομοφυλόφιλη που εν πιο θηλυκιά, λαλείς την τζαι "femme" σε αντίθεση με την "butch" λεσβία που εν πιο αρρενωπή.
Ο demisexual άνθρωπος, εν τζείνος/η που αν δεν εσιει ενα συναισθηματικό δέσιμο με τον άλλο/η εν μπορεί να τον/την δει ερωτικά και να καμει σεξ μαζί του/της. Εν έσιει θέμα αν είναι γκει, στρειτ, άκουσα πολλούς στρειτ ανθρωπους να ταυτίζουνται με τούτο.

Κουθκια τζαι ταπέλες να καταταξεις τον εαυτό σου όπου τζαι όπως νιωθεις τζαι γουστάρεις, αλλά τζαι να μεν γουσταρεις να τον καταταξεις κάπου πάλε εν οκ, γιατί στην τελική τα κουθκιά τζαι οι ταπέλες εν για να οργανώσεις τζαι να τακτοποιήσεις τα ρούχα σου, τα παπουτσια σου τζαι ότι αλλο θέλεις.

Τα νιάτα σήμερα της ηλικίας των είκοσι χρονών, γνωρίζουν πολλά παραπάνω αποσα εγω τότε στην ηλικία τους. Εν πιο θκιαβασμένοι, πιο πονηρεμένοι, έχουν επίγνωση του τι εστι ομοφυλοφιλία, αλλα γνωριζουν τζαι είτε προσωπικά είτε που μακρια ανθρώπους που εν γκέι. Το δικό μου δράμα στα 15 με 20 χρονών εν ότι εν ήξερα κανένα γκει άτομο, τζαι ενόμιζα ότι ήμουν η μοναδική γκέι στην Κύπρο. Μεγάλο βαρος τζαι σικκίρτιση τούτο.

Σιέρουμαι που ορισμένα νιάτα σήμερα, απέχουν έτη φωτος που τα δικά μας νιάτα τζαι εν πιο φιλελευθεροι τζαι δεκτικοί. Έννεν σπάνιο πλέον να γνωρίσεις άτομο που εν φακκά πενιά για το ποιος εν γκει τζαι ποιος όι. Μιλούν σου για μια φίλη τους που με την φίλη της εχτές επήαν διακοπές στην Βιένη τζαι λαλούν το με μια άνεση τζαι αποδεκτικότητα (αλλά ζήλια για την Βιένη) που θέλεις να σηκωστείς να τους χειροκροτήσεις.

Σιέρουμαι τζαι για τα lgbtqi+ νιατα που εν νιώθουν τόση καταπίεση αφου τα υπόλοιπα νιάτα και οι οικογενειες γυρώ τους εν πιο δεκτικα. Τζαι κάπως έτσι νομίζουμε ότι πολλινίσκουν οι γκέι, αλλά, απλά φυσά εναν αερούι ελευθερίας τζαι έτσι πιο πολλοί άνθρωποι εν πιο χαλαροί με το θέμα "να εξερευνήσω την σεξουαλικότητα μου", γιατι εν δική μου, γιατι εν κομματι του εαυτού μου.


2 σχόλια:

  1. Μια απο τα ιδια κι απο δω !!!
    κατ' αρχας, καλησπερα σου, long time no speak !!!
    μου ελειψες.....
    Κι εγω που λες, δεν ηξερα αν υπαρχει αλλη γυναικα στην ελλαδα που νοιωθει ετσι για τις γυναικες !!! Οταν ημουν περιπου 17 - 18. Και δυσκολευτηκα να συνειδητοποιησω τι ειναι αυτο που νοιωθω και να ζησω οπως θελω να ζω. Το καλο με εμενα ηταν οτι απο τοτε που νομιζα οτι ειμαι στρειτ, παντα πιστευα οτι ειναι φυσιολογικη η ομοφυλοφιλια. Ετσι οταν το συνειδητοποιησα ηταν πολυ ευκολο να το αποδεχτω !!
    φιλια !!
    Elisa Fritz απο Θεσσαλονικη ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξεσκόνιζα τα δεφτέρια μου και έδωσα πάνω στο blog.. πεθυμήσαμε σε όντως blogskepseon!! :)
    GnostiAnonimi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή