Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

3D blog με βούλα!


Έκαμα ένα μπλογκογυρό τζαι είδα πολλές πελλάρες, αλλά τζαι πράματα που με κάμνουν να σκεφτουμαι, είτε τα χάλια μου , είτε το μπλογκ μου!

Εθκιάβασα μιαν συζήτηση κατα πόσο το μπλογκ σου πρέπει να εν μονοδιάστατο, ή όι, δηλαδή αν έσιει πολλή θεματολογία αν καταπιάνεται με οικονομικά, σεξουαλίκα, πολιτικά, ρατσιστικά, θρησκευτικά τζαι εν ξέρω τι άλλα θέματα θέλουν να θκιαβάζουν οι μπλόγκιες!

Στην αρχή έπιασεν με μια κρίση πανικου! 
Α, παναγία μου τζαι εν μονοδιάστατο(1-D) το μπλογκ μου!!! Εν καλό? Αρέσκει? Να μπήξω ατζιαπής σου τζίαλλη θεματολογία? Με τι εκαταπιάστηκα ως τωρά? Εν αρκετά? Θέλεις να πεις τωρά εγω για να "μετρώ" στην μπλογκόσφαιρα πρέπει να μιλώ τζαι για τον Γριστόφκια? Να γράφω για την οικονομική κρίση? Να μιλώ για όσα μιλούν οι άλλοι τζαι εν καταλάβω γρι, επειδή εν με ενδιαφέρουν τζιόλας? 
Θυμίζει μου κάτι τζαιρούς που άμα επήεννε πολιτικός στα χωρκά να μιλήσει τζαι να φκάλει κανέναν λοον μεστον καφενέ ή στην πλατεία του χωρκού επεριμέναν ούλλοι να τον ακούσουν με ένα δέος τζαι εκρέμμουνταν που τα σιήλοι του! Άμα κανένας εν εκαταλάβενε γρι, αυτομάτως ελαλούσαν "Ααααα....εν καλός τουτος!!!"

Ε, όι φίλε μου! Εγώ θέλω να σου μιλώ τζαι να με πιάννεις! Να καταλαβαίνεις! Να βάλεις κανένα κομέντ να μαθαίνω την γνώμη σου, να μου λαλείς, εν ήσουν σωστή δαμέ! Να μου λαλείς, "εγώ πάλε θωρώ τα αλλιώς"! Να αλλάσω γωνιά να μπορώ να θωρώ τζιεγώ τα πράματα πιο σφαιρικά! 

Τζαι στο κάτω κάτω αν δεν σαρέσκει η θεματολογία μου τα ππουρτού σου τζαι σε άλλη παραλία! Το μπλογκ τούτο εν η ψυχοθεραπεία μου! Υποφέρω με τα προσωπικά μου, τις ανησυχίες μου, τα προβλήματα μου, τζαι εν με κανούν τα άλλα ούλλα έχω τζαι τον Θεμιστοκλέους που με λαλεί νεκρόφιλη τζαι παιδεράστρια! (Ναι, εννα το ξαναπώ, γιατί επήρα το προσωπικά)! Να μεν φκω τζαι εγώ να του απαντήσω? Εβαρέθηκα να κρύφω! Εβαρέθηκα να με απασχολούν 1002 τζαι να μεν μπορώ να πω την ειρωνία μου, το αστείο μου τζαι την μαλακία μου όπως ούλλοι οι πολιτικοί τζαι οι αμπάλατοι!
Εν έσιει πιον "κρύψε να περάσουμε", γιατί κανένας εν κρύφει τζαι ούλλοι καλά περνούμε!

Ναι, εχω γνώμη τζαι άποψη για ούλλα! Αλλά δαμέ γράφω ότι μου γιουτήσει την συγκεκριμένη ώρα τζαι ότι μου κάμει κλικ! Εν τα βάλω μεστον ορθογράφο να σάσω την ορθογραφία, ουτε ξαναθωρώ να δω αν έβαλα τόνους, τζαι κόμματα! Κάμνω ποστ τζαι όποιον πάρει ο χάρος!  Εν κάμνω ποστ για να κάμω εντύπωση! Αν έναν μπλογκ εν μονοδιάστατο ή "τρισδιάστατο" εξαρτάτε πάντα με ποιά μμάθκια το θωρείς!

Δαμέ θα θκιαβάζεις κυρίως για ομοφυλόφιλους, τζαι κανένα ξεκάρφωτο θέμα  οποιασδήποτε θεματολογίας(καλή ώρα)! Δεν πρόκειται να κάμω το μπλογκ μου Ακελικό Εδεκικό τζαι ξέρω γω τι άλλο!Αν θέλεις μουσκουρούθκια, εσιει τζαι εφημερίδες κύριεεεε.....!!!!! 

Τζιαν θέλεις μια γευση των απόψεων μου για τα υπόλοιπα θέματα να σου τις παραθέσω!

ΠΟΛΙΤΙΚΑ
1. Η οικογένεια Χριστόφκια θέλει στυλίστα και hairstylist το συντομότερο! Μποθ οφ δεμ!
2.Άμα παρακολουθήσω πολιτική συζήτηση γελώ πολλα με τις μαλακίες που λαλούν, τζαι το πως τσακόνουνται! Αλήθκεια εν εκαταλαβα ακόμα αν τα πιστευκουν τζαι οι ιδιοι τζίνα που λαλουν!

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
1. Οφείλω να ομολογήσω ότι εν ήξερω τι άλλα χαρτονομίσματα κυκλοφορούν πέραν των €50, αλλά ξέρω ότι έχουμε οικονομική κρίση! Ζιω το καθημερινά!
2. Ακόμα μετρώ τζαι υπολογίζω σε σελίνια! 

€ΚΚΛΗΣΙΑ
1.Ο μόνος που θα επιβιώσει απο την οικονομική κρίση εν η εκκλησία μπανκ!
-.Ελπίζω να μεν εσιει κόσμο που κάμνει δωρεες στην Αρχιεπισκοπή ΑΚΟΜΑ!!!!!!-

Για περισσότερες απόψεις ξαναπέρνα που εννα κάμω εκτενεστερο άρθρο για τις απόψεις μου σε διάφορους τομεις!
Ευκαριστώ για την έμπνευση!


2 σχόλια:

  1. Είχα ξαναγράψει αλλά μάλλον δεν έγινε "save". Τέλος πάντων, το μπλοκ σου είναι μια χαρά όπως είναι. Συνέχισε να γράφεις ότι σε γεμίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή