Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

100 χρόνια μετά...

11 Ιουλίου 2110

Αγαπημένο μου e-μερολόγιο,

Πόσες φορές εσκεφτηκα να αποτυπώσω τις σκέψεις μου, αλλά δυστυχώς ποτέ εν ήβρα χρόνο, να καλωδιωθώ τζαι να πατήσω το κουμπί RΤ (record thoughts).
Έχω τόσα να σκεφτώ τζαι να καταγράψω που φοούμε ότι το USB των 1000 ΤB, που  έβαλα στο TRM2110(Τhoughts Recording Μachine) μου, εν θα με κανέσει.
Σήμερα που η τεχνητή βροχή, άρκεψε που το πρωί, ήβρα την ευκαιρία να κάμω την άρρωστη τζαι να την σκαπουλάρω απο την δουλειά. Πάντα έβρισκα ρομαντική την βροχή τζαι ήθελα πολλά να ζούσα το 2000, τότε που ακόμα η βόλτα στις παραλίες, τζαι το ηλιοβασίλεμα ήταν πράξεις των ερωτευμένων τζαι όσων ήθελαν να σκεφτούν τζαι να ηρεμήσουν για λίες ώρες!
Δε βαριέσε... το CS(Create Scene)  μου να είναι καλά, που όταν το ανάφκω τζαι προβάλλει την παραλία με το ηλιοβασίλεμα στον τοίχο, απλά ταξιδεύκω χιλιάδες χρόνια πίσω!

Άλλα ήθελα να καταγράψω τζαι άλλα σκεφτουμαι!
Σήμερα εν η επέτειος των πατεράδων μου! Κλείουν 32 χρόνια, έγγαμου βίου τζαι σκεφτουμαι τι να τους πάρω για δώρο! Ναι, είμαι που τις τυχερές που οι γονείς μου εν ακόμα μαζί! Ντάξει μην φανταστείτε πως 32 χρόνια ήταν ρόδινα!
Ακόμα ακούω τους να τσακώνονται για χίλιους ηλίθιους λόγους! "Ποιός εν τζίνος.., γιατί άρκησες.., γιατί τζίνον εν τζιαμέ..., εν σε κόφτει..., μεν μου μιλάς..., εβαρέθηκα σε...", κάμνουν  1-2 μέρες καραμουτσιασμένοι ύστερα ούλλα μέλι γάλα!

Το πιο ωραίο ήταν προχτές που επέμβηκα τζαι εγώ στον καυκά τους, όχι για να υποστηρίξω κανέναν, αλλά να τους την πω με το γνωστό μου χιούμορ!
"Εν αντρεπεστε που θέλετε να χωρίσετε? Εκαμαν τόσες θυσίες οι παλιοί να αποκτήσετε εσεις οι ομοφυλόφιλοι σήμερα δικαιώματα τζαι να ζείτε ππασιάες με τον γάμο σας, την οικογένεια σας, τα κοπελούθκια σας τζαι εσείς θέλτε να χωρίσετε? Α Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ο Ι " !!!!
Ως τζιαμέ ήταν ο καυκάς! Μετά εκάμαν κόμμα τζαι αρκέψαν μου εμένα!!
"Ποιός εμίλησε για χωρισμό..., ετσι εν τα ζευκάρκα..., εν δικαιούμαστε εμεις να τσακωθούμε μια φορά?...", τζαι άλλα πρήχτικα που βαρκούμαι να τα σκεφτώ!
 Μόλις πιάσουν τζείνο το φιλοσοφικό τζαι σοβαρό τους ύφος, πέφτει τζαι η χιλιοειπωμένη φράση: "Ξέρεις το ότι ο Μοδινός το 1993,...."!!!
Ε, τότε ανοίω την πόρτα να φύω που σπίτι! "Ρε daddy, κανεί με τούτην την ιστορία σου πιον! Ένα αστείο έκαμα! Άτε, φευκω λαλώ τους! "

Εννα φτάσω να θωρώ τον Μοδινό όνειρο! Άκουσα τα αμέτρητες φορές, έμαθα τα πόξω τζαι νεκατωτά! Τι έκαμε ο Μοδινος, τι είπε ο Μοδινός, που επήε ο Μοδινός, ντάξει είσαι φαν εκαταλάβαμεν το ...(http://en.wikipedia.org/wiki/Modinos_v._Cyprus)

Πάντως, έχουν το καμάρι να λαλούν τζαι να ξαναλαλούν πως ήταν τα πράματα πριν τόσα χρόνια τζαι πως εξελιχτήκαν! Πόσοι ανθρώποι αγωνιστήκαν(ο Μοδινός εννοειται), τζαι πόσοι εκαταπιεστήκαν, στον ίδιο τόπο που ζουν τζαι οι ίδιοι σήμερα! ! Εν μπορώ να φανταστώ πως θα ήταν η ζωή μου αν είχα 2 πατεράδες τον τότε καιρό! Εν νομίζω ότι θα υπήρχα καν! Αμφιβάλλω αν θα ήταν τζαι ζευκάρι τα κοπέλια μου! Ίσως ένας που τους 2 να ήταν ο καταπιεσμένος τζαι ο εξαφανισμένος, ο άλλος σίουρα θα ήταν μέλος της Αξέπτ, μεν πω τζαι ιδρυτικό μέλος!
Τωρά που το ξανασκέφτουμε....αν εζούσαμε τότε μπορεί να είχα father τον Μοδινό...????

Ξέρω το! Πρέπει να τους κάμω ένα δώρο που να περιέχει τον Μοδινό! Σίουρη επιτυχία!
Ελπίζω να εύρω τίποτε της προκοπής και αντάξιο!

Το μόνο σίουρο πάντως είναι ότι από αύριο θα "γράφω" πιο συχνά στο e-μερολόγιο μου, αφού θα αγοράσω το καινούριο ΤRM3000 Pro(Τhoughts Recording Μachine Professional), που είναι wireless, δουλευκει με bluetooth για να μπορώ να το χρησιμοποιώ στο αυτοκίνητο, όταν οδηγώ κι όταν κάμνω σεξ με τον μπόϋφρεντ μου! Πολλά τέλιο και χρήσιμο γκατζετ...όπως τον Μοδινό ένα πράμα!

10 σχόλια:

  1. νομίζω ότι αν αντέχεις να αλλάξεις το ιστολόγιο σου σε wordpress θα σου φανεί βοηθητικό αυτό http://en.blog.wordpress.com/2010/07/01/telephone/
    έχουν υπηρεσία όπου μπορείς να τηλεφωνείς και να βάζεις ένα audio file σαν post από οπουδήποτε. Βέβαια με σύγχισες κάπου με το blog σου, γιατί είμαι νέος στις περιοχές ... είναι τελικά gay, straight, μακαρι-ναξερα, ότι-ναναι ... ??? Anw αυτό δεν με ενδιαφέρει και τόσο :p.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χμ...θα τσεκάρω αυτό που λες με γουορτπρες, ετσι για να μαθαίνω και να πειραματίζομαι!

    Η αλήθεια είναι ότι εσύ με μπέρδεψες ακόμα παραπάνω! Θα επιλέξω έναν άλλο τίτλο για να γίνει πιο ξεκάθαρο το κείμενο! Απλά ήμουν περίεργη πως θα ήταν μετά απο 100 χρόνια ο κόσμος στην Κύπρο! Ο χαρακτήρας είναι στρειτ με πατεραδες γκευ που απλά σκεφτεται πως ήταν ο κόσμος 100 χρόνια πριν (δηλαδή σημερα)! Ακόμα είσαι μπερδεμένος? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όχι εντάξει το κατάλαβα :p φαίνεται διάβαζα βιαστηκά :p και δεν είδα την ημερομηνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ μου αρέσουν τα ππόστς σου!!! Περνούν μηνύματα με χιούμορ! Πολύ δροσιστικά! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Malnic: Ειχα λάθος τίτλο όπως και να 'χει..γιαυτο σε μπερδεψα! :))

    @CyQr: Σ'ευχαριστώ πολύ, να΄σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αααα, τωρά έκαμα κλικ και εγώ! ΑΑΑΑΑ... τωρά έπιασα τζιαί τα τεχνολογικά υπονοούμενα..... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ετσι μπραβο!!...Τι σου είναι ο τίτλος τελικα, α?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Polla kalo grapsimo evge....elpizw kapoia mera na eimai o gay tziyrhs pou milas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γαμώτο, θκιαβάζω το ξανά τζιαί ξανά τζιαί συγκινούμαι :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Kyprolewn: soy to efxomai! Pantrefko se an theleis otan ertei i ora!

    @Xristos: Mana moy reee....! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή