Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Η ομοφοβία γεννιέται με την αγνοια, πεθαίνει με την γνώση!

Πολλές φορές έχω αποκαλέσει τους στρειτ κολλητούς φίλους μου ομοφοβικούς!
Όλες τις φορές  αρνήθηκαν τον χαρακτηρισμό και ανταποκρίθηκαν με φωνές και βρισιές, ότι ...δεν είναι!!! 

Η αλήθεια είναι οτι κάποτε έχουν ομοφοβική συμπεριφορά, αλλά το παλεύουν τα πουλάκια μου να με στηρίζουν, να αποποιειθούν των ομοφοβικών συμπεριφορών που μας δίδαξε το σχολείο, η εκκλησία και γενικά η κοινωνία μας!

 Έχουν απορίες! Πολλές απορίες!!! Απο το πως νιώθω με τις γυναίκες, τι στυλ μου αρέσει, πως το κανουμε στο κρεβάτι, τι λέμε μεταξύ μας, πως φλερτάρουμε και αλλες πολλές απορίες που όταν τις ακούω ή χτυπιέμαι απο το γέλιο επειδή είναι πολύ άκυρες, ή στραβοκαταπίνω γιατί ζητούν ανατριχιαστικές λεπτομέρειες,  ή αγριεύω γιατί βλέπω ομοφοβικές αντιδράσεις! Πάντως το παλεύουμε!!

Τους έχω δώσει κάθε δικαίωμα να με ρωτούν ότι θέλουν, να αναλύουμε διάφορες σκέψεις και γεγονότα, χωρίς ταμπού, χωρίς φόβο και χωρίς πάθος! Καταντήσαμε κάτι σαν ντοκυμαντέρ National Geographic, όμως χαλάλι! 

Η άγνοια δεν είναι κακό πράγμα όταν την αντιληφθείς και προσπαθείς να καλύψεις τα κενά και τις απορίες σου! Δεν το παίζω προφέσορας, γιατί ομολογώ πως έχω κι εγώ "πέσει" σε ομοφοβικές συμπεριφορές όπως το να κρατάω μια αποσταση απο τις bisexual, για τον μοναδικό και χαζό λόγο πως αύριο μπορεί να ερωτευτεί κάποιο άτομο του άλλου φύλου επειδή...είναι bisexual! 
Ρώτησα, αλλά απαντήσεις δεν πήρα, δεν έμαθα και έμεινα στην άγνοια! 

Τυχαία διάβασα ένα αρθρο που ελεγε όχι μόνο τι εστί bisexual, αλλά και τι νιώθει, πως ερωτευεται ένας άνθρωπος αυτου του σεξουαλικού προσανατολισμού! Ένιωσα ηλίθια και ντράπηκα, αφού το πως ερωτευεται  αυτός ο άνθρωπος είναι το ίδιο με το πως ερωτευεται μια λεσβία, ένας ομοφυλόφιλος, ένας ετερόφυλος άνθρωπος κλπ! Απλά ερωτευεται! Μένει και στηρίζει την σχέση ή φευγει και προχωρά για τους ίδιους λόγους που θα έφευγα ή θα έμενα και εγώ, εσύ, αυτός, αυτή, ο άλλος, η άλλη...! 

Κάποια πράγματα είναι τόσο λογικά και απλά, που νομίζω η άγνοια και το να ψάχνουμε πάντα  την αιτία του κακού μας στραβώνει! Ψάχνουμε δυσκολες απαντήσεις στις τάχα δύσκολες μας απορίες και σκέψεις!

Αν δεν μπορείς να δεις τις απαντήσεις και την αλήθεια απο κει που είσαι, απλά  άλλαξε γωνία! 
Αν νιώθεις ή έχεις ομο-φοβικές τάσεις διώξε το φόβο και άσε το "ο(ω)μό"! Ψαξε ευθέως αυτό που ρωτάς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου