Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Σεμιναριο για στρειτ άνδρες: "Πως να κάμεις μια λεσβία, στρέιτ!"




Κάθε φορά που τυγχάνει να ανοίξω συζήτηση για τους λόγους που είμαι λεσβία ακούω πολλές παπαριές, εξυπνάδες, εύλογες απορίες αλλά και τσοντώδες πράματα. Που την μια θέλω να γελώ 6 μέρες, τζαι που την άλλη θέλω να τσιριλλώ 6 εφτομάδες!
Πάντα κρατώ την ψυχραιμία μου (όσο μπορώ) και αρχίζω να επεξηγώ και να "σεμιναριζω" (νέα λέξη-απο το σεμινάριο), τι εστί λεσβία, τι μαρέσει, γιατί να μου αρεσκουν οι γενετζιες αφού είμαι γενέκα κλπ!!
Δεν κοροιδευω την αμάθεια, αλλά τον τρόπο που τα έχει συνδεδεμένα ο κόσμος στο μυαλό του και τις επεξηγήσεις που δίνει. Προσπαθώ να το συζυτήσω και να ρίξω λίγο φως στο θέμα. Ακουω με προσοχή τι λένε και απαντάω με  κατανόηση και ηρεμία για να αποβάλουν τα στερεότυπα και τους μύθους που περιτριγυρίζουν την ομοφυλοφιλία

Θα προσπαθήσω να θυμηθώ και να παραθέσω μερικά αποσπάσματα  και απορίες-ερωτήσεις αλλά και να τα απαντήσω, σύμφωνα με τις δικές μου εμπειρίες αλλά και φίλων μου!

Απ' ότι έχω καταλάβει με τις πρόχειρες μου έρευνες μεταξυ γνωστών και αγνώστων, ένα πράγμα κυρίως δεν καταλαβαίνουν και δεν γίνεται ευκολα αντιληπτό!

1.  Πως γινεται να εισαι γυναικα να σου αρεσουν οι γυναικες και να νομιζεις οτι εισαι  ευτυχισμένη και νορμάλ!!   
Επειδή στο λέω εγώ που είμαι λεσβία, γυναίκα, μ' αρέσουν οι γυναίκες, είμαι ευτυχισμένη και το ζω κάθε μέρα, εσύ απλά δέξου το και σεβάστου την υπαρξη μου και τις προτιμήσεις μου !

2.  Δεν έχεις κάνει ποτέ σεξ με άνδρα, πως ξέρεις ότι είσαι λεσβία?
Μια λεσβία δεν χρειάζεται να πάει με άντρα για να καταλάβει αν είναι λεσβία ή όχι!
Όπως εσύ δεν έχεις πάει με άτομο του ιδιου φύλου για να ανακαλύψεις ότι είσαι στρέιτ, το ίδιο   συμβαίνει και εδώ! Απλά το καταλαβαίνεις και το ξέρεις! Το ότι δεν έχει πάει κάποια με άντρα είναι μάλλον επιλογή της και όχι ότι δεν προέκυψε ποτέ! 

3.  Αν έχεις κάνει σεξ με άνδρα και ακόμα εισαι λεσβία τότε σημαίνει ότι δεν ήταν ο κατάλληλος, δεν ένιωσες γυναίκα, δεν τον ερωτεύτηκες και δεν απόλαυσες το σεξ!
Αν συνέβαινε αυτό, τότε όσες γυναίκες είχαν αποτυχημένες πρώτες ερωτικές εμπειρίες, θα ήταν λεσβίες! Δηλαδή ένα μεγάλο ποσοστό! 
Μια λεσβία μπορεί να νιώσει γυναίκα και με άλλη γυναίκα, δέξου το!

4.  Είσαι λεσβία, άρα προέρχεσαι απο προβληματική οικογένεια, με χωρισμένους γονείς, ή δεν γνώρισες ποτέ πατέρα ή μητέρα, ή οταν ήσουνα μικρή έχεις βιαστεί!
Σκέψου αν έχει ζήσει παρόμοιο περιστατικό καποιος φίλος/η σου, εσύ, καποιος συγγενής σου ή άλλο προσωπο που γνωρίζεις καλά! Είναι ομοφυλόφιλος/η? Πόσες χωρισμένες οικογένειες υπάρχουν? Τα παιδιά τους είναι ομοφυλόφιλα?
Υπάρχουν λεσβίες που οι γονείς τους είναι  μαζί τα τελευταία 40 χρόνια. Όχι, δεν έχουν βιαστεί οι λεσβίες όταν ήταν μικρά παιδιά!


5.  Εισαι λεσβία, άρα, θα έκανες τα πάντα στο σεξ, δεν έχεις ταμπού, θα πηγαινες με όποιον/α σου κουνιόταν, 
σ'αρέσει το τρίο, και να χρησιμοποιείς στραπ-ον  ακόμα και σε άνδρα!
Το αν έχω ταμπού, φαντασιώσεις ή όχι δεν έχει σχέση με την ομοφυλοφιλία ή την ετεροφυλοφιλία! Η σεξουαλικότητα δεν ορίζεται απο τις φαντασιώσεις και τα ταμπού! Υπάρχουν στρειτ γυναίκες που θα συμμετείχαν στις ίδιες ακριβώς φαντασιώσεις, αναλογα με τα ταμπού και την φαντασίωση της κάθε μιας!

6.  Εισαι λεσβία, άρα, έχεις φλερτάρει και έχεις κάνει σεξ με όλες τις κολλητές σου και τις φίλες τους!
Είμαι λεσβία, δεν είμαι πουτάνα! Δεν πάω με κάθε θυληκό! Σέβομαι τις γυναίκες , είτε αυτές είναι φίλες μου, είτε κολλητές μου, είτε άγνωστες  ή η σχέση μου! Εσύ έχεις πάει με όσες φίλες ή γνωστές έχεις?

7.  Αν είσαι γυναίκα προχωρημένης ηλικίας και δεν έχεις παντρευτεί (με άνδρα), τότε είσαι λεσβία!
Είναι επιλογή του κάθε ανθρώπου να θέλει να παντρευτεί ή όχι, και για ποιούς λόγους! 
Υπάρχουν λεσβίες που είναι παντρεμένες, με άνδρα , έχουν παιδιά, και κανένας δε ξέρει τίποτα!
Άλλες παντρευτηκαν με άνδρα για την απόκτηση παιδού και μετά χώρισαν!
Άρα ο γάμος δεν προσδιορίζει την σεξουαλικότητα σου!

8.  Είσαι λεσβία, άρα δεν είσαι θηλυκιά και σέξυ ή είσαι ανδρογυναίκα!
Υπάρχουν λεσβίες με ανδρικό στυλάκι που είναι σέξυ ή και ξενέρωτες! Είναι θέμα γούστου! 
Αν ανδροδείχνει κάποια γυναίκα δεν σημαίνει ότι ειναι λεσβία, και αν είναι πολύ θηλυκιά δε σημαίνει ότι είναι στρειτ! 




9.  Είσαι λεσβία άρα δεν έχεις σταθερούς δεσμούς, και δεν μπορεις να στεριώσεις σε σχέση!

Πολλές λεσβίες είναι σε μακροχρόνιες σχέσεις. Είτε άνω των 2, 5, αλλά και 10 χρόνων!
Αυτό ισχυεί και για τις ετερόφυλόφιλες γυναίκες!
Δεν είναι θέμα σεξουαλικότητας , αλλά χαρακτήρα!

10.  Οι λεσβίες χρησιμοποιούν δονητές και στραπόν!
Κάποιες λεσβίες χρησιμοποιούν, κάποιες τα σιχαίνονται και  κάποιες άλλες χρησιμοποιούν διαφορετικά sex toys! 



11.  Οι λεσβίες σιχαίνονται και μισούν τους άνδρες!
Οι λεσβίες ΔΕΝ μισούν και ΔΕΝ σιχαίνονται τους άνδρες! Μπορεί να τους επιλέξουν για φιλία και παρέα,  όχι όμως για κάτι ερωτικό! Αυτο δεν εκδηλώνει μίσος! Ένας στρειτ άνδρας ΔΕΝ μισει τους υπόλοιπους στρειτ άνδρες επειδή δεν τον προτιμούν ερωτικά..! 


12.  Αν κάνεις σεξ με λεσβία και την ικανοποιήσεις στο έπακρο, θα γινει στρειτ, άντε το πολύ Bi!
Αν κάνεις σεξ με λεσβία το πολύ πολύ να ήσουν μια ερωτική εμπειρία και περιπετειούλα στην ζωή της!Καμία λεσβία δεν γίνεται στρειτ ή bi, μονο και μόνο επειδή είχε μια καλή ερωτική εμπειρία με άνδρα. Ο λόγος είναι απλός! Καμμιά δε γίνεται λεσβία , ή στρειτ, ή bi! Απλά είσαι, κιαυτό δεν αλλάζει αφού δεν είναι θέμα επιλογής! 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ  "Πως να κάμεις μια λεσβία, στρέιτ!"

 Όσο καλό σεξ και να κάνεις δεν πρόκειται να αλλάξεις την σεξουαλικότητα μιας λεσβίας!
Μην το παίρνεις προσωπικά!
Δεν είναι θέμα επιλογής η σεξουαλικότητα! 
ΕΙΜΑΙ λεσβία,  ΔΕΝ έγινα!

3 σχόλια: