Τρίτη 18 Απριλίου 2017

My gay greek songs (Λέμε τώρα...)

Τουτη εν η λίστα μου με κάποια ελληνικά τραούθκια που νομίζω πως εγραφτήκαν για oμοφυλοφιλικές ιστορίες. 
Είπα "...που νομίζω" επειδή εν τζαι εμίλησα με κανένα που τους συντελεστες του τραουθκιού να μου ξεκαθαρίσει γιατι εγραφτηκαν τζαι για ποιο σκοπό. Είτε ετσιαττισα τα εγώ, είτε ετσιαττισαν μου  τζείνα. Απλά για καποιους λόγους, δικους μου, ισως τζαι "ανεξηγητους" - με  ή  χωρίς  εισαγωγικά  (blame it on my gaydar - το οποιο να σας ενημερωσω δουλευει ρολόϊ  - θα επεκταθώ σε άλλο ποστ.)


Θα ξεκινήσω απο τα δημοτικο-γυμνασιακά  μου χρόνια με τον αγαπημένο Δάκη. Όι πως φυρνουμαι πλεον για τον Δάκη, αλλά άμα ακούσω κανένα έτσι παλιό του τραούδι πιάνει με η νοσταλγία τζείνων των χρόνων. Τότε που εκοφκα φλέβες για διάφορες  μιτσιές τζαι εμελαγχολούσα ετσι απλά χωρις λόγο ακούοντας Δάκη τζαι έλιωνα τις κασέττες του. (Αν η λέξη «κασέτα» σου είναι άγνωστη,  fuck u τζαι google it ).

1.
 «Αφού μ' αρεσεις, αφού μ' αρεσεις, να πας αντίθετα δε θα μπορέσεις. Με δυσκολευεις, αλλά θα πέσεις γιαυτό μη δίνεις αλλού υποσχέσεις...» ετραγουδουσα τζαι εύχουμουν μια μερα να πέσει. Όι πως εφλερταρα τες τζαι ποττέ απλά ευχουμουν να πέσουν που μόνες τους, ετσι γιατι ο πλατωνικός έρωτας έσιει τζαι τα περίεργα του. Τζείνο το "...να πας αντίθετα δε θα μπορέσεις..." εφκαλε μου ένα κάτι. Αντιθετα του διαδρομου ή αντίθετα του φύλου άραγε σου;




2.
«Μαλώσαμε, μαλώσαμε και δε ξανανταμώσαμε, να ‘ξερες ποσο έχω πληγωθεί, 
Μαλώσαμε, μαλώσαμε κι ο έρωτας που νιώσαμε δε μπορει ποτέ να ξεχαστεί...»
Εν να το πω με λίες ενοχές, αλλά τουτο εν που τα πιο αγαπημένα μου τραουθκια. Ετερκασε  μου πολλές φορές... τζαι συνεχιζει! Που να το παιξεις δυνατα τζαι να μεν σου σχολιάσει κάποιος τι μαλακίες ακούεις;




3.
«Στοιχειά του ουρανού γλεντάνε το κορμί μου
και το ποτίζουν ερμαφρόδιτη ηδονή,
με ένα κασόνι ταξιδεύουν την ψυχή μου
πάνω σε κύματα του πρέπει και του μη....»
Με τζείνα τα "πρέπει τζαι μη» εν τζαι μπορώ να σκεφτω κάτι στρειτ.
Story of my thoughts, να πούμε...!




4.
« Αχ, να `σουν αλλιώς
αλλιώς απ’ ό,τι σε έχει φτιάξει ο Θεός
ο δρόμος της καρδιάς σου να `ταν ανοιχτός
ναι, να `σουν αλλιώς
στου έρωτα το τέλος να `σουν ουρανός κι ο πόθος σου για μένα να `ταν ζωντανός.....»
Δαμέ εν να βήξω λλίο. Κουχ κουχ!
Θυμούμαι πόσο ντόρος έγινε για τουτο το τραούδι  του Μιχάλη Χατζηγιάννη.
Πόσο εσχολιάστηκε το «...να σουν αλλιώς απ’οτι σε εχει φτιάξει ο Θεός.. .»
Δηλαδή να ήσουν διαφορετικός χαραχτήρας, διαφορετική σεξουαλικότητα, ή διαφορετικό φύλο; 





5.
«Πάριος:        
Να σε βλέπω δυο λεπτά πριν τη δουλειά
Να μιλάω στο κινητό ψιθυριστά
Πια δε μου φτάνει

Βίσση:
Ν’ ανταλάσσουμε δυο λόγια βιαστικά
Να σου κλέβω ένα φιλί στα σκοτεινά
Τι να μου κάνει

Μαζί:
Δεν μπορώ πια να προσέχω μη μας δούνε
Δεν αντέχω να φοβάμαι τι θα πούνε
Να τρελαινόμαστε, να λατρευόμαστε
κι όμως να πρέπει να υποκρινόμαστε

Μαρτύριο η αγάπη σου λέω
Μαρτύριο η αγάπη και κλαίω
Μαρτύριο η αγάπη μας είναι βασανιστήριο

Βίσση:
Να σ’ αγγίζω μπρος στους άλλους τυπικά
Να υποφέρω κάθε νύχτα σιωπηλά
και να πονάω

Πάριος:
Να περνώ από το σπίτι σου κρυφά
Και να μην μπορώ να λέω πουθενά

Πως σ’ αγαπάω.»

Εβαλα  ούλλους τους στιχους σε τουτο. Πόθεν να το πιάσω;
Δηλαδή γιατι ενα ετερόφυλο ζευγαρι να προσεχει μεν το δουν, τι θα πουν, να υποκρίνεται,  να μεν μπορει να μιλήσει για τον ερωτα του τζαι να ζουν μια κρυφη σχέση; Ναι  ξερω, μπορει να εν παρανομο, αλλά τι ωραία που ταιρκάζει τζαι στις ομοφυλόφιλες σχέσεις! Τις πλείστες τουλαχιστον.





6.
«Τι παράξενο αυτό
Να `σαι το άλλο μισό
Το μεγάλο μου μυστικό...
Σβησ `το φως και έλα πιες
Ανασφάλειες και ενοχές
Σβήστα όλα μα εσύ να καις
Ξέρω ώρα είναι να φύγεις
το ξέρω ώρα είναι να φύγεις

Λατρεμένο το απαγορευμένο λες
Αγκαλιά μου μέσα στα φιλιά μου κλαις
Δε σ `αφήνω δε σε δίνω πια και
Δεν είναι η αγάπη έγκλημα..έγκλημα...

Συνωμότησα εγώ σε παιχνίδι για δυο
Στον παράνομο πειρασμό
Πριν ντυθείς να σου πω πως το ρούχο σου είμαι `γω

Να με νιώθεις εγώ είμαι εδώ...»
Ενοχές, μυστικά, παρανομία, πειρασμος τζαι λατρεμένο παναθεμα το.
Στίχους δαμέ έγραψε η Ελεάνα Βραχάλη. Κουχ κουχ. Παναθεμα τον βήχα μου.
Αυτο το κομματάκι αφιερωμένο ....τζι ας έκαμες πίσω.
«Τι παράξενο αυτό
Να `σαι το άλλο μισό
Το μεγάλο μου μυστικό...»




7.
«Αμαρτωλό μου φιλί
Τη γλύκα που χεις εσύ
Δεν την έχει η αγάπη η άλλη
Η αληθινή η μεγάλη
Η μοναδική
Η παντοτινή

Στα κρυφά, στα κρυφά, στα κρυφά
Φίλησε με
Στα κρυφά, στα κρυφά, στα κρυφά
Για μια ακόμη φορά

Στον έρωτα η αμαρτία
Δεν είναι αμαρτία
Είναι η θεϊκή παρεμβολή
Που σταματάει τη φωνή που λέει
Όχι δεν πρέπει
Όχι δεν κάνει
Όχι όχι δε θέλω
Μη μη μη μ’ ακουμπάς...»
Εβαλα  ούλλους τους στιχους τζαι σε τουτο. Εξηγα μου ποια εν η αγάπη η άλλη; Όπως λέμε «άλλη» με νόημα τζαι μιτσοκάμμημα; Γιατι κολώνουμε με τα φιλιά στα φανερά; Τι ακριβώς λεει η φωνη που την σταματα η θεϊκή παρεμβολή; Τι δεν πρέπει και τι δεν κάνει; Θα μας πελλάνεις Αννούλα. Γιατί ανακατώνουμε την  θρησκεία με τον έρωτα σιορ; Καμιά αμαρτία τζαι καμιά ενοχή.
Αγαπημένο τζαι τουτο.





8 .
«Και σε λυπούνται που δεν το `χεις νιώσει
κι εσύ λυπάσαι που το ξέρεις πρώτος
και που κανείς δεν είχε λάβει γνώση
πως η σιωπή σου ήταν χρόνια κρότος....»
Οι στίχοι τουτοι αφιερωμένοι σε οσους νομίζουν πως δεν αγαπησαμε, δεν ερωτευτήκαμε τζαι δεν τζυλιούμαστε στα πατώματα επειδη εν τους είπαμε ποττέ αν είμαστε ή δεν είμαστε σε σχέση.




8 .
«Κοίτα εγώ, αν μου επιτρέπεις
δεν είμαι μόνο αυτό που βλέπεις
Κι είναι φορές που αναρωτιέμαι
πώς καταφέρνω και κρατιέμαι

Του το κρατάω αυτού του κόσμου
που δε μου ανήκει ο εαυτός μου
Γι’ αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω
είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω

Κοίτα εγώ αν θες να ξέρεις
είμαι όλα αυτά που αναφέρεις
Μόνο που κάπου κατά βάθος

όποιος με ξέρει κάνει λάθος...»

Δαμε η πένα του Γεράσιμου Ευαγγελάτου γονατά σε, τζαι διά σου τζαι θκυο πάτσους έτσι για το γαμώτο!
Λαβ γιου Γεράσιμε!

7 σχόλια:

  1. γουάο!

    τελικα, καθένας με τες εμπειρίες του ερμηνεύει πράματα διαφορετικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό; https://www.youtube.com/watch?v=LEhg3o1R2Mc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ... να σου πω την αληθκεια εξανακουσα το τωρα αλλα εν "ακουω" κανενα χιντ να παραπεμπει σε σικρετ μινινγκ. Ή τελοσπαντων εν το πιανω εγω. Να εξαιρεσουμε τον τιτλο. Αναλυσ' μας το λλίον :P

      Διαγραφή
    2. Δες λιγο το μειλ του blog!

      Διαγραφή
  3. "Τι είναι αυτό που λείπει απ’ τη μέσα μου ζωή τα δάχτυλά σου" ...Παρατραβηγμένο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή