Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Το βιβλίο ο φίλος μου (μη χέσω)!

Εν ήμουν ποττέ φαν των βιβλίων τζαι συνηθως ελαλούσαν με κρεατοφάγο παρα βιβλιοφάγο!
Συνήθως κατεβάζω e-books!  Όι οτι έχω πρόβλημα με το να γλύφω το δαχτιλούι μου για να γυρισω σελίδα ή να κάμω κλικ, απλα εν πιο ευκολο να καμεις νταουνλοουτ τζαι εν κοστίζει τζαι τίποτε!
Την τελευταια φορά που επήα σε βιβλιοπωλείο πρέπει να έμεινα καμμια ώρα μέσα τζαι αρκεψα να νιώθω άσιημα που τον βιβλιοπωλη! Κάθε λλίον εποσιέπαζε να δει αν είμαι καλά ή αν έβαλα κανενα βιβλίο μεστον κόρφο μου για να τον κλεψω! Εν εχορτανε η περιεργεια μου να θκιαβασω ουλλους τους τίτλους σε συγκεκριμενα σεξιονς! Στο τελος εζαλιστηκα επιασα 3 βιβλία, βιογραφίες  μουσικών, που εσταμπαρα που την αρκή! Ήταν η πρώτη τζαι η τελευταία φορά που επήα βιβλιοπωλείο!

Τα τελευταία 20 χρόνια εγορασα ούλλα τζιούλλα τζείνα τα 3 βιβλία τζαι πρέπει να έδωσα σύνολο 30 ευρώ, μεν πω τζαι πιο λλία! Σε ούλλη μου τη ζωή εθκιάβασα γύρω στα 7-8 βιβλία (καποια με το ζορι, καποια ετζυλησαν που μόνα τους) τζαι άρκεψα άλλα 5 τα οποια εν θα θκιαβασω ποττε, γιατι εν μου αρέσαν τζαι επεστρεψα τα στους ιδιοκτητες τους!
Προτιμώ τα βιβλία που εχουν να καμουν με βιογραφίες, με συμπεριφορες, με ψυχολογία τζαι μισώ τα παραμυθορομαντικα του στυλ .."μπηκε στο δωματιο και την άρπαξε με τα δυνατα του χέρια.." , γιατί προκαλουν μου γέλιο!

Στο σπίτι μου τα βιβλια θα ηταν χρησιμα στημένα ετσι! Θα είχα όμως το πιο χαμηλο τραπεζακι του κόσμου!

Στην ηλεκτρονική μου βιβλιοθήκη (γουάου ίνταλως ακούετε), έχω το κάμα σούτρα (νομιζω εν εσιει πλάσμα που εν το εσιει ή εν το εμετροφύλλισε εστω), κάτι άλλα για περιεργα φαινομενα τζαι ανθρωπους που υπάρχουν ή υπηρχαν μεστον κόσμο τζαι φοουμε να τα θκιαβασω, πως να την καμεις να εσιει πολλαπλους οργασμους,(ναι, εχω το τζαι τουτο),  πως να στήσεις το ονειρικό σου κομπιούτερ, (σικκιρτω μονο που θωρω τις εικόνες τζαι πιανει με το αγχος οτι εν θα με κανεσουν τα λεφτα, ασε που εν παλια εκδοση τζαι εν φκαινουν πιον ετσι εξαρτηματα ), ένα καταραμενο άλλα για την δουλεια που εν τα σοβαρα μου, μαγειρικες  που παντα ονειρευκουμε να καμω, αλλά ειμαι σε επιπεδο begginer, ταχυδακτυλουργικα κολπα για να κάμνω την εξυπνη στα κοπελλουθκια των φίλων μου, τζαι κάτι αλλα που αντρέπουμε καν να σας τα γράψω!
Δηλαδή όπου την βλακεία μαζευκω την!
Έσιει όμως κάτι βιβλία που εν μπορείς να κρατηθείς που το να μεν τα μετροφυλλίσεις τζαι στην καλύτερη των περιπτώσεων να γελάσεις !
Θέλεις να τα θκιαβάσεις να δεις τι στο καλό είσιε στο νου του ο /η συγγραφέας την ώρα που το έγραφε!  Ποιο εν το ποιντ τζαι τι ακριβώς προσπαθέι να σου πλασάρει ή τι μπορει να σου πει καινουριο που εσυ εν ηξέρεις!


Ένα που έβαλα τωρά να θκιαβάσω εν πως δουλευκει το process του να ερωτευτεις!  Εν λαλει τιποτε ιατρικο/βιολογικο για τις ορμονες ή κατι, απλα ότι πρεπει να την/τον θωρεις μεστα μαθκια! ΕΙτε εσινιαρες το εταιρο που μακρια ειτε εφτασες στο σημειο να μιλησετε!
Αν καμεις οτι λαλει το βιβλιο σίουρα εν να σε φκαλει σχιζοφρενη η τυπισσα ή ο τυπάς τζαι εν να καλεσει την αστυνομια! Εν εκαταλαβα αν εν για αντρες η γυναικες αλλα οπως τζαι να εσιει την αστυνομια εν την γλυτώνεις!
Ποσο να τον/την " καρφωνεις" πιον?
Ο τίτλος έπρεπε να ηταν "πως να καταληξεις στο πλησιεστερο αστυνομικο τμημα σε 10 λεπτά"!
Τζαι πως μπορεις να γραφεις βιβλίο για το πως να την καμεις να εσιει πολλαπλούς οργασμούς? Πόσο ψωναρα μπορει να είσαι για να κατσεις να γραψεις ετσι βιβλιο ?
Eγω γιατι το έχω είπαμε?





(Έτσι για να το παραχέσουμε...!)


2 σχόλια: