Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Τζιεγώ αγαπώ 10! Nα μεν το κάμω τουτούκκι?

Προχτές εμπήκα στο μπλογκ μου τζαι επειδή εν είχα κάτι να γράψω (έγινε κλασσικό πιον), εθκιάβαζα άλλα ποστς!
Έπαθα σιοκ που εθωρούσα τίτλους σχετικα με αγαπη, αγαπώ, κλπ κλπ! Μα ίντα που έγινε?Ερωτευτήκαν ούλλοι? Άραγε εν το γυρί μου? Ήπιαν τίποτε ή επέρασε που πάνω της Κύπρου ο θεος Έρωτας με το τοξούι του τζαι έπαιζε? Εμπήκα μάνι μάνι να θκιαβάσω τζαι αντιλήφθηκα ότι απλά ελάβαν μέρος ούλλοι στο παιχνίδι που εν ξέρω ποιος το άρκεψε! Εν καλό ποσκόλιο! Γράφεις 10 πράματα που αγαπάς τζαι ύστερα προτείνεις τζαι 10 άλλους να πουν τα δικά τους! Εν ήβρα χρόνο να τα γράψω πιο νωρίς τζαι είπα ότι εννα με πουν ψιλομούττα! Όσοι το είπανν να το παρουν πίσω γιατί εννα συμετάσχω!

10 πράματα που αγαπώ εν πολλά λλία! Εθύμισε μου μια φορά που έκαμα ένα cd με τα αγαπημένα μου τραούθκια! Εσκέφτηκα ότι εννα λείψω σ'ενα ερημονήσι για το υπόλοιπο της ζωής μου που θα έσιει μόνο cdplayer τζαι πρέπει να βάλω τραούθκια που εν θα ήθελα να μεν τα ξανακούσω! Τελικά έκαμα 3 cd (εσκάρταρα  όσα εμπορούσα) τζαι το ένα ήταν ούλλο Placebo! Λαϊκά εν έβαλα πάνω τζαι εμαράζωσα που εν θα άκουα Κιάμο στο ξερονήσι άμα θα είχα κέφκια! Χα τζαι τωρά!

Γράφω 10 πράματα που αγαπώ τωρά! Αν με ξαναρωτήσουν σε 10 χρόνια μπορεί να κάμω άλλη λίστα!

1. Αγαπώ την οικογένεια μου (την μάνα μου, τα αδερφκια μου τζαι 4-5 συγγενείς)! Η αγάπη που θα εδίας τζαι τα νεφρά σου για λλόου τους!

2. Αγαπώ τες γενέτζιες τζαι ούλλα που σχετίζουνται μαζί τους! (Φλερτ, σχέσεις, σεξ, μούτρα, νευρα κλπ κλπ)

3. Αγαπώ τους φίλους μου (παλιούς τζαι τζαινούρκους, τζαι γουστάρω πολλά την καινούρια μου παρέα)

4. Αγαπώ να είμαι καλα, ήρεμη, ευτυχισμένη τζαι να περνώ καλά! Να σιέρουμαι όπως το μωρό για τα πιο ασήμαντα τζαι απλά πράματα που ζούμε σε τούτην την ζωή!

5. Αγαπώ την μουσική! (Θέλω μουσική για να διασκεδάσω, για να χαλαρώσω, για να κλάψω, για να ερωτευτώ, για να χαρώ, για να μιζεριάσω κλπ κλπ)

6. Αγαπώ να έχω λεφτά! Λεφτά, όσο για να μεν αγχώνουμαι για τα δάνεια, αν θα φκω έξω, αν θα μείνω μέσα! Αν έρτει τζαι κανένα λόττο ή τζιόκερ εν εσιει προβλημα! Εν πολλοί που εννα χαρούμε!

7. Αγαπώ τα ταξίθκια τζαι τα αεροπλάνα αν τζαι εν ταξιδευκω συχνά!

8. Αγαπώ την δημιουργικότητα, την έμπνευση, το χιούμορ τζαι το πάθος! Χωρίς τούτα εν έσιει συναισθήματα τζαι πάθος τζαι χωρίς πάθος τζαι συναισθήματα εν έσιει ζωή!

9. Αγαπώ την ελευθερία! Να είμαι ελευθερη να νιώθω όπως νιώθω, να πώ ότι σκέυτουμε, να σκεφτώ ότι κόψει ο νους μου, να ονειρευτώ ώσπου να φυρτώ, να γράψω ότι θέλω τζαι να είμαι ο γαμημένος εαυτός μου!

10. Αγαπώ όσα αγαπώ τζαι ξέχασα να τα βάλω ή εν τα εχωρούσε!

Αν με ξαναρωτήσουν σε 10 χρόνια  τωρά που τα ξαναθωρώ την ίδια λίστα θα τους δώκω!
Το ευχομαι και το ελπίζω!

Mπλογκερς που προτείνω σε τυχαία σειρά :
Killa Flava & Her Marmite (2 ποστς),  Purplebutterfly,  Malnic,  SoulsandbodieshelenisbeautifulSkouloukouinfeggarontymeni,  Liar,  dm3kunshavedbastard
τζαι όσοι θκιαβάζουν το ποστ τζαι γουστάρουν να γράψουν 10 πράματα!
Η Liberty, η Gnosti Anonimi και όσοι δεν έχουν μπλογκ μπορούν να γράψουν κάτω που το ποστ! :P

PS  Song   Ίσως να είναι λλίον σιόκινγκ το βίτεο για κάποιους που εν εξαναείδαν, αλλά για κάποιους άλλους εν η ίδια τους η ζωή!
Εν που το Lword την πιο διασημη τζαι κλασσική σειρά στην Αμερικανική τηλεόραση που έσιει να κάμει με γκευ γυναίκες! Εν όπως τις σειρές του Παπακαλιάτη αλλά πιο int to the point τζαι πιο ανώτερη! Το κλιπάκι εν αφιερωμένο στο πιο δημοφιλές ζευκάρι της σειράς! Την Shane τζαι την Carmen! Θα ακολουθήσει διατριβή για την σειρά σε επόμενο ποστ! :)
Bάλλω σας στο κλίμα σιγά σιγά! :P

10 σχόλια:

  1. Θα βάλουμε 10 στα 10 στο πποστ σου... τζαι δευμευκούμαστε τζαι μείς για τα 2 νέα ποστ! Περιμένουμε με ανυπομονησία την ελ-γουόρντ διατριβή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1-10. αγαπώ να αγαπώ!

    ΥΓ.: το τραούδιν που έβαλες σχεδόν εκλαμούρισεν με (σχεδόν, γιατί, ως γνωστόν, οι άντρες δεν κλαιν :Ρ )
    εν πολλά όμορφο τζιαι συγκινητικόν τζιαι νοιώθω το πολλά αληθινόν! Τζιαι κάμνει με να θέλω να σε ζητήσω για καφέ. Ή έστω ένα τηλέφωνο! θα μου κάτσεις? :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ OUF! Exehases ta rialia? ts ts! :P
    @Marmite: ekama thn diatrivi elpizo na efkike kali! Perimeno ta posts a oi na nomisete exihasa!
    @ GIORGIS H pio sintomi tzai periektiki lista!i like it!
    Kollas moy na poume tora? Anomale...:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1.agapw ton erwta, 2.agapw tes genejes, 3.agapw tous kattous pantos eidous 4.agapw tin oikogeneia mu idiaitera ton 7xrono aderfotekno mu, 5.agapw tin koumera mu pu mu leipei je panta itan je einai dipla mu je akoma anexetai me, 6.agapw na fakkw girous me to autokinito aneu logou k aitias, 7.agapw na peirazw tous pantes, 8.agapw na kamnw tous allous na geloun, 9.agapw to costa coffe pu mu prosferei dwrean internet autes tis meres pu eimai athina, 10.agapw na agapw apla etsi.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Oooo what an honor? Polla sigkinitiki stigmi! :)
    1-10 Agapw ton Erwta mou (ps OXI DEN kathete dipla mou kai OXI DEN me anagkase na to grapsw!) :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ρεεεεεεεεεε!
    εν σου κολλώ. Καμμιά ανωμαλία. Θέλω να μιλήσουμε όμως.

    αλλά αν μεν θέλεις εσύ, ιτ'ς φάιν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Astiefko re Giorgi :P

    Call me opote theleis na kanonisoume
    sinantisi.
    Exanarotises me kai imoun thetiki :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έσιει τζαιρό που ήθελα να απαντήσω σε τούτο το πόστ, κάλλιο αργά παρά ποτέ που λέμε… να βάλω τζαι γω την λίστα μου....
    πριν ξεκινήσω να πω συγχαρητήρια για όλη την δουλειά που γίνετε στο μπλογκ!!
    Αγαπώ....
    1. Την ζωή, με τα πάνω και τα κάτω της και με όλες τις καθημερινές προκλήσεις! Α, μαζί με την ζωή αγαπώ και την ελευθερία...
    2. Την θάλασσα. Δεν έχω καλύτερο να ξεκινήσω και να τελιώσω την μέρα μου με μια βόλτα στην παραλία, μια βουτιά στην θάλασσα και μετά υπνούι στην άμμο και να φυσά το δροσερό αεράκι. Τι πιο όμορφο να παρακολουθάς την ανατολή και την δύση του ήλιου στην θάλασσα... απιστευτη πανδαισία χρωμάτων...
    3. Τους ανθρώπους! Ανεξάρτητα από φύλο, φυλή, ηλικία, σεξουαλικό προσανατολισμό, χρώμα, θρησκεία κλπ κλπ κλπ
    4. Όλους τους υπέροχους και ιδιαίτερους ανθρώπους μπήκαν στην ζωή μου από το 2009 και έπειτα....2009 μια σημαδιακή χρονιά για μένα.... μαζί με το 2010.
    5. Τον έρωτα που για μένα δεν έχει φύλο αλλά έχει να κάνει με τον άνθρωπο... εκείνο το μαγικό συναίσθημα που όταν βλέπεις τον άλλο νιώθεις τζίνο το κλικ, και τες πεταλούδες να φτεροπετούν μέσα σου, το συναίσθημα που σε ταξιδεύει!
    6. Την μαγειρική και ζαχαροπλαστική και ιδιαίτερα την χρήση μπαχαρικών με μεγαλύτερη αδυναμία στην κανέλα!
    7. Το θέατρο.
    8. Την μουσική που με αγγίζει στην ψυχή και μου ξυπνά συναισθήματα και αναμνήσεις.
    9. Τα ταξίδια... τις μυρωδιές, τις γεύσεις, τα ακούσματα, τους ανθρώπους τις κάθε χώρας... ταξίδια μικρά, μεγάλα, με πλοίο, αεροπλάνο, λεωφορείο, τρένο, αυτοκίνητο...ταξίδια αναψυχής, ταξίδια εκπαιδευτικά, ταξίδια ακτιβιστικά, ταξίδια της ψυχής.
    10. Τι άλλο από την accept!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έσιει τζαιρό που ήθελα να απαντήσω σε τούτο το πόστ, κάλλιο αργά παρά ποτέ που λέμε… να βάλω τζαι γω την λίστα μου....
    πριν ξεκινήσω να πω συγχαρητήρια για όλη την δουλειά που γίνετε στο μπλογκ!!
    Αγαπώ....
    1. Την ζωή, με τα πάνω και τα κάτω της και με όλες τις καθημερινές προκλήσεις! Α, μαζί με την ζωή αγαπώ και την ελευθερία...
    2. Την θάλασσα. Δεν έχω καλύτερο να ξεκινήσω και να τελιώσω την μέρα μου με μια βόλτα στην παραλία, μια βουτιά στην θάλασσα και μετά υπνούι στην άμμο και να φυσά το δροσερό αεράκι. Τι πιο όμορφο να παρακολουθάς την ανατολή και την δύση του ήλιου στην θάλασσα... απιστευτη πανδαισία χρωμάτων...
    3. Τους ανθρώπους! Ανεξάρτητα από φύλο, φυλή, ηλικία, σεξουαλικό προσανατολισμό, χρώμα, θρησκεία κλπ κλπ κλπ
    4. Όλους τους υπέροχους και ιδιαίτερους ανθρώπους μπήκαν στην ζωή μου από το 2009 και έπειτα....2009 μια σημαδιακή χρονιά για μένα.... μαζί με το 2010.
    5. Τον έρωτα που για μένα δεν έχει φύλο αλλά έχει να κάνει με τον άνθρωπο... εκείνο το μαγικό συναίσθημα που όταν βλέπεις τον άλλο νιώθεις τζίνο το κλικ, και τες πεταλούδες να φτεροπετούν μέσα σου, το συναίσθημα που σε ταξιδεύει!
    6. Την μαγειρική και ζαχαροπλαστική και ιδιαίτερα την χρήση μπαχαρικών με μεγαλύτερη αδυναμία στην κανέλα!
    7. Το θέατρο.
    8. Την μουσική που με αγγίζει στην ψυχή και μου ξυπνά συναισθήματα και αναμνήσεις.
    9. Τα ταξίδια... τις μυρωδιές, τις γεύσεις, τα ακούσματα, τους ανθρώπους τις κάθε χώρας... ταξίδια μικρά, μεγάλα, με πλοίο, αεροπλάνο, λεωφορείο, τρένο, αυτοκίνητο...ταξίδια αναψυχής, ταξίδια εκπαιδευτικά, ταξίδια ακτιβιστικά, ταξίδια της ψυχής.
    10. Τι άλλο από την accept!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή