Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Εμπνεύσεις

Εκαμα τούτο το μπλογκ να πετάσσω τις σκέψεις μου, να ξαλαφρώνει ο νους τζαι η ψυσιή μου, τζαι να τζοιμούμαι την νύχτα όπως το πουλλούι!
Έσιει που τζίνη την ημέρα που ξενυχτώ!

Πόσο δύσκολη εγίνηκεν η ζωή μας, να μεν έχουμε χρόνο να αφιερώσουμε σ'ένα χόμπυ ή σε κάτι που γουστάρουμε! Πρέπει να κόψουμε ώρα που τον ύπνο? Εν μπορώ να πω του μάστρου: "Ώπα, ήβρα θέμα για το μπλογκ, πάω σπίτι τζαι έρκουμαι σε καμμιά ώρα"??

Κάμνω ότι έχω να κάμω για την μέρα μου, (ευθύνες, deadlines κλπ) , αλλά η ώρα της ξεκούρασης συμπεριλαμβάνει και το μπλόγκ μου! Τις παραπάνω φορές δεν έχω τίποτε υπόψην μου να γράψω! Κάμνω brainstorming στη δουλειά και σε κάτι άσχετες ώρες έρκουνται μου κατι θέματα που πάντα ήθελα να σχολιάσω! Ώσπου να σχολάσω τζαι να πάω σπίτι ξεχάνω τα! Κάθουμαι μια ώρα μπροστα στο κομπιούτερ τζαι προσπαθώ να θυμηθώ! Μάταιααα! Κάποτε λαλώ ίσως να εν επειδή πνίουμε τζαι θέλω να τα γράψω ούλλα να φκερώσω μιαν τζαι καλή. Κάποτε ξεκινώ να γράψω για κάτι τζαι στο τέλος καταλήγω εντελώς σε άλλο θέμα, όπως σήμερα! Εσκέφτηκα 3 θέματα! Εθκιάλεξα το 3ο, και στο τέλος γράφω για κάτι 4ο!

Γυρίζω που μπλογκ σε μπλογκ να δω τι επικρατεί και να συγκόψω τι απασχολεί τον κόσμο και αν εγώ είμαι στην κοσμάρα μου και απέχω 1000 μίλια που την κανονική ζωή! Τελικά καθένας με το πρόβλημα του! Άλλος το μακρύ του , άλλος το κοντό του τζαι καλά κάμνουν!

Έρκουνται μου 2-3 θέματα που τζίνα που είχα σκεφτεί, κάποτε τζαι κανένα τζαινούρκον αλλά η ώρα γίνεται 4! Εννα μεν θέλω τζαι καμμιά ωρούα να σκεφτώ, να γράψω, να αναθεωρήσω, να σβήσω, να τυλίξω κανένα τσιάρο εγίνειν 5!

Εννα στρωσω που εννα πάει! Εννα έβρω την ρέουλα του χρόνου, της συγκέντρωσης και της έμπνευσης!

Τελικά ο κόσμος του μπλογκ έσιει χάζι! Ενας κόσμος δημιουργικός, με ιδέες, υστερίες , κόμπλεξ, βλακείες, συλλογισμούς, παραλογισμούς, αλήθκειες, ψέματα, παράπονα, φοβίες, ακριβώς όπως και ο πραγματικός κόσμος! Μόνο που δαμέ μπορείς να μπεις και λίγο στο υποσυνείδητο του άλλου, ή να σε παρασύρει στον δικό του κόσμο!

2 σχόλια: