Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020

Everybody knows! Αναπνοες!

 Σκεφτουμαι ότι ήρτε η ώρα να μαθουν όλα τα μελη της οικογενειας για την σεξουαλικοτητα μου.
Να ειμαι τζι εγω πιο άνετη με το ποιες "σπιτωνω", αλλα τζαι να μεν γινει κανενας χαττας του τυπου "Α, ωραια η φιλη σου που ερκεται γνωρισ'μου την", οταν εβρισκονται ολα τα μελη της οικογενειας στις γενεθλιοφαγητο καταστασεις.

Το λεω στην μανα μου που γνωριζει τα περι σεξουαλικοτητας μου, τραβα το γυαλι λιο κατω τζαι λεει μου, "Μα ξερουν το"!
Ξεροκαταπινω, τζαι ρωτω "How και πως;"
Ξεροκαταπινει τζαι περιμενει να της τα χωσω του στυλ μα γιατι τους το ειπες τζαι απαντα μου, "Ερωτησαν με αν εισαι γκει τζαι ειπα τους ναι!"
"Μα πότε;", ρωτω .
"Πιιι εισιει μηνες!" απαντα μου του στυλ που το αθθυμηθηκες τζιεσυ τουτο τωρα.
"Τζαι τι σου ειπαν; Πως το πηραν;" ρωτω με αγωνια.
"Ειπαν μου να σου πω, οτι εν ενταξει μαζι τους, να το ξερεις τζαι εν εχουν κανενα θεμα με τουτα τα πραματα."

Να σαι καλα ρε μανα που εξηασες να μου το πεις. Εν τα ξιαννουμε τουτα τα πραματα. Λαλουμεν τα να πναζει τζαι ο αλλος που καιγεται, που αγχωνεται για το πως, το γιατι τζαι το ινταλως.

"Ε, ενταξει καλο." απαντω της. "Ειχα μιαν δουλεια να καμω μα εγινηκεν μονη της".

Βαθεια εκπνοη τζαι βαρος να φεφκει. Τζεινο ενιωσα τζαι ηρεμησα για εναν περιεργο λογο.
Νταξει περιεργος εν ηταν ο λογος αλλα εκαμε μου εντυπωση το ποοοσο βαρος είχα για τουτο το πραμα να μαθουν τζαι να αποδεχτουν οι δικοι μου το τι ειμαι.
Να ξημερωσει μια μερα να πω ξερουν εν ουλλα οκ οπως ηταν τζαι πριν, με μονη διαφορα οτι τωρα ξερουν. Να μεν χωνουμαι αν ειμαι ερωτευμενη ή αν εχωρισα τζαι ειμαι ψιλοχαλια ή αν θα με δουν με καποια που εν την ξερουν τζαι να με ρωτουν μα ποια ενει.

Πόσο φοιτσιαρικα τα ειχα μες τον νου μου τζαι ποσο ευκολα τζαι απλα ηταν τελικα.

Εθυμηθηκα ουλλες τις συζητησεις τζαι καφκαες, που ειχα με τουτα τα πλασματα. Ποσες φορες ετσακωθηκαμε για τα ανθρωπινα δικαιωματα, για τους πουστηες, τις λεσβιες τζαι τους τρανς. Πόσες φορες ειχαμε αντιθετες αποψεις τζαι εκαθουμουν τζαι αναλυα τα ουλλα τζαι παντα ειχαν μια απορια τζαι εναν επιχειρημα να μου την πουν τζαι να μου ανατρεψουν οσα τους ελαλουσα τζαι να θκιαολιζουμαι.

Κανονικη κυπριακη οικογενεια τζαι μεις. Με την ομοφοβια μας, τον ρατσισμο μας τζαι τις οπισθοδρομικες μας αποψεις. Να καμνουμε κοινωνικες τζαι χαλαρες συζητησεις πανω που το φαι τζαι το τσιαρο που να εξελισσουνται σε ψιλοκαφκαες τζαι αγκρισματα ή σε πειραγματα τζαι ψαρωμα της μανας μας.

Εν χρειαζεται ουτε να ξεροκαταπιω τζαι να αγχωθω, εν εχω τζαι τιποτε να κρυψω. Αν προκυψει τζαι καμμια συναντηση, κανενα τραπεζωμα παντα ρωτουν αν θα ερτω μονη μου η με παρεα. Τωρα ουλλοι ξερουν τζαι επειδη ξερουν ειμαι τζαι σινγκλ. Την γκαντεμια μου μεσα!

ΥΣ: Το οτι εγραψα θκυο ποστς σε μια μερα εν θυμουμαι να το εκαμα ουτε τις παλιες καλες μερες.
Εν ξερω να το εξηγησω, μα νομιζω πως εφορτωθηκα πολλα μεσα μου.



9 σχόλια:

  1. Έχω το ιδιο βάρος τελευταία, θέλω να κάνω coming out σε όλη την οικογένεια πως είμαι λέσβια και είναι οκ, πως έχω σχέση, πως είμαι ερωτευμένη, πως θα παντρευτώ και πως είμαι άνθρωπος και εγώ και αν σας χαλώ την αισθητική πρόβλημα σας. Το υποψιάζονται όλοι, έμεινε μόνο η επιβεβαίωση. Κουραστικά να κρύβομαι ρε, είμαι 39 χρονών και δεν το γουστάρω πλέων. Πρέπει να βρω το κουράγιο να το κάνω να τελειώνουμε. Δεν είμαι active αναγνώστης με γνώμη για τα πάντα και Online διαπληκτισμούς με αγνώστους για τον σεξουαλικό προσανατολισμό των μπαμπουίνων στην νοτιοανατολική Ασία. Αλλά σήμερα έχω νευρά νέα γειτόνισσα με σκύλο και να τον ταΐζει στις 6 το πρωί δίπλα στο παράθυρο μας ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οϊ πως ειμαι ειδημων, αλλα περαν που το θαρρος/κουραγιο που χρειαζεσαι οπως το λαλεις, βοηθα και ο τρόπος και με ποιον θα γινει η αρχη.
      Προσωπικα ξεκινησα με τα "σίουρα". Ειπα το της μανας μου. Κατι κουβεντες που ειχαμε κοψει τελευταιο καιρο πριν της πω για μενα, εκαταλαβα οτι μαλλον θα ειναι οκ. Ποτε εν ήμουν σιουρη ομως.
      Εβολιδοσκοπησα με τον τροπο μου πριν. Μετα απλα μαζευκεις θαρρος για τζαιρο τζαι ειπα σικκιμε οτι γινει. Επηρα το τζαι λιο πατριωτικα επειδη ηταν κοντα στο πραιντ, ε κατι εγινε. Επηε μια χαρα.
      Τα υπολοιπα εγιναν μονα τους. Ακομα τζαι τζεινον που επεριμενα να αντιδρασει λίο, ειπαν μου οτι ηταν οκ.
      Μαλλον εν οπως τα λαλει τζαι το κομεντ κατω. Ουλλοι λασσουν αλλα αμα αφορα αθρωπο δικο τους αναθεωρουν.
      Το σιουρο ειναι οτι εν λυτρωτικο πολλα να το πεις. Εν μου ερκετε κατι τωρα να σου το εξηγησω αλλα εξαφανιστηκε ενα βαρος. Ετσι απλά.
      Αρα νομιζω ξεκινα να οραματιζεσαι πως και ποιου πρωτα. Εσυ ξερεις τους δικους σου, εσυ θα εβρεις και τον πιο σωστο τροπο για σενα που θα δουλεψει. Κουραγιο παντως και δυναμη. Ενημερωνεις μας. :)

      Διαγραφή
  2. Everybody has always known..! Το θέμα είναι η επιβεβαίωση/verification. Τούτον εν αλήθκεια σε οποιαδήποτε κοινωνία ζει κανείς αλλά στη Κύπρο εν τούτο (ειδικά αν δεν υποθεί) που χρησιμοποιούν ούλλοι για να “επιβιώνουν”, να παρηγοριούνται, να εθελοτυφλούν για να μεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους, τζαι στη σσειρόττερη περίπτωση,
    να ομοφοβίζουν. (Υπαρχει έτσι λέξη;) Sisters, if you are out you can’t be found out… Δεν μπορούν να μας καταδυναστεύουν άλλοι αν πάρουμε τη πρωτοβουλία στα σσέρκα μας. Τζαι σιγά-σιγά άμαν αθκειάσουν τα “ερμάρκα” τζαι δεν είμαστε μια νοητή ύπαρξη στο μυαλό των συμπολιτών μας αλλά είμαστεν η αρφή τους, η ξαδέρφη τους (η αγαπημένη τους ξαδέρφη μάλιστα!!), η μάνα τους, τότε ξαφνικά εν πολλά δύσκολο αν όχι αδιανόητο να συμπεριφέρουνται ομοφοβικά, όϊ μόνο ενδοοικογενειακά αλλά στη κοινωνία γενικότερα. Ο καθένας βέβαια μες στα χρονικά πλαίσια των αντοχών του τζαι της ιδιοσυγκρασίας του. Επέτρεψέ μου τζαι μιαν παρέμβαση/συμβουλή που έρκεται κάπως άμεσα με το πολλόλημά μου αλλά μπορεί να μην είναι αυτονόητη: επέλεξε να το επιβεβαιώσεις προσωπικά, σε τζείνους τουλάχιστον που θεωρείς κοντινούς σου. Έσσει σημασία τζαι για σένα τζαι για τζείνους.Έτσι χτίζουνται οι σχέσεις τζαι αλλάσσει ο κόσμος. Με τούντον τρόπο έχουν ούλλοι την ευκαιρία να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων. Να θυμάσαι όμως, τζείνο με τα χρονικά πλαίσια τζαι τις αντοχές ισύει τζαι για “τζείνους…” Τζείνα που έσσεις να κερδίσεις εν πολλά τζαι τα άλλα εν τα είσσες ποττέ για να τα χάσεις. Το αυθεντικό, όπου το έβρεις, επιβιώνει, ζει τζαι βασιλεύκει, εν όπως τα κυκλάμινα που πετάσσουνται ολόισια τζαι περήφανα μες τις καυκάλες. Συγγνώμη που επολλολόησα αλλά φαίνεται εφορτώθηκα τζαι γω πολλά ή είχα τα μαζεμένα αφού έσσει χρόνια που διώ το γυρό μου αλλά δεν άφησα ξανά μήνυμα. Ευχαριστώ σε.
    Happy Pride!! xxx
    “Unknown” προχώρα, είσαι έτοιμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To "ομοφοβιζουν" εκαταχώρησα το. Αν ακουσεις κανεναν να το λαλει θα ειμαι παραδιπλα ελα πε μου ενα γεια.:P

      Ποσο αληθκεια τουτα που λαλεις. Εξεκινησα ήδη σε καποιους συγκεκριμενους ανθρωπους να μεν κρυφκουμαι. Τουλαχιστον οχι οπως παλιοτερα. Συρνω και το υπονοουμενο μου και οποιος το πιασει επιασεν το. Το καλο της υποθεσης εν ότι σχεδον ουλλοι πιανουν το, αρα ξερουν. Κανενας ομως εν το σχολιαζει. Εν ξερω γιατι. Δημιουργειται εναν αβολο για ουλλους κλιμα τζαι σιωπουν. Ακομα τζαι για μενα αβολο που εν ξερω τι να περιμενω, αλλα καμνω χαζιν με την σιωπη τους. Μαλλον τουτη την συμπεριφορα καμνω την με ανθρωπους που εν με κοφτει να ξερουν τι ειμαι και απ'οτι φαινεται ουτε τζεινους κοφτει τους τι ειμαι. Και να με ρωτησουν ευθεως η απαντηση μου θα ειναι "ναι ειμαι", ετσι αυθορμητα τζαι χωρις καθυστερηση για να το σκεφτω λιο ακομα. ΑΒυσσος η ψυσιη και ο εγκεφαλος του αθρωπου.
      Εχεις δικαιο και για την συμβουλη σου και τα πλαισια κ τις αντοχες που λαλεις. Πολυ δικαιο και συμφωνω απολυτα.

      Ευχαριστω πολλα που εμπηκες στον κοπο να γραψεις κομεντ τζιας εν το πρωτο σου. Σημαινει πολλα τζαι για μενα προσωπικα. Ευχαριστω.



      Διαγραφή
  3. Σε ευχαριστω για την εμψυχωση Ανωνυμε ;) θα το κανω φωτια στις ντουλαπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διαβάζω σας και δεν χωρεί μες στο νου μου πώς μπορεί ένας άνθρωπος να ζει τόσα χρόνια με ένα τόσο βασικό στοιχείο του κρυφό. Είμαι χαρούμενη που εν εχρειάστηκε ποτέ να εξηγήσω σε κανέναν κάτι που ίσως να μεν εμπορούσε να καταλάβει, αλλά στενοχωρεί με πολλά το ότι τούτη εν η πραγματικότητα για τόσο κόσμο. Θα το λαλώ και θα το γράφω πάντα και παντού να το δει όσο παραπάνω κόσμος γίνεται: οι γονείς μου θυμούμαι από πάντα να λεν πως ό,τι ιδέα κι αν είχες όταν ήσουν νέος, από τη στιγμή ειδικά που γίνεσαι γονιός, σκάζεις και δεν κρίνεις κανέναν και για τίποτε, επειδή ίσως εν τέλει να κρίνεις το ίδιο σου το παιδί. Θα μου πεις εδώ τόσοι γονείς έχουν τες απόψεις τούτες τόσο βαθιά ριζωμένες μέσα τους που διώχνουν τα παιδιά τους μόλις μάθουν κάτι που δεν εμπίπτει στα δικά τους πρότυπα ζωής. Προτιμούν να μεν έχουν παιδί παρά να δεχτούν το παιδί τους και τη δύναμή του να είναι ο εαυτός του. Δεν μπορώ να το καταλάβω, δεν θα μπορέσω ποτέ.
    Χαίρομαι για σένα κι εύχομαι η Unknown από πάνω να το κάμει σύντομα το βήμα αν δεν το έκαμε ήδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Moonlight μου
      ανοιεις ενα αλλο θεμα δαμε. Τα προνόμια που έσιει κάποιος όταν είναι στρειτ.
      Εν τούτα που συνηθως μαζί με πολλά δικαιώματα που δεν έχουν οι λοατικ, αναφερουμε αλλα δεν βαλλουν ιδιαιτερα φτιν. Εσιει ανθρωπους που λαλουν ε πετε μας τι σας στερούμε; Ούτε σας δέρνουμε ουτε σας φτύνουμε αρα είσαστε μια χαρα. Ναι, ακουσα το και τουτο.
      Σωστή η σκεψη των γονιων σου, γιατι ισχυει τζαι το ότι περιπαιζεις λούνεσαι το.
      Thank u να σαι καλα.

      Διαγραφή
  5. Χαίρομαι που ξαλάφρωσες και είναι όλα καλά! Μεγάλη αγκαλιά σου στέλνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή