Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Μην παρεξηγείτε τον Αρχιεπίσκοπό μας!

Μετά την ρητορική μίσους που εξεφρασε ο αΧΡιεπίσκοπος για τα ΛΟΑΤΙΚ άτομα τούτο εν ότι καλύτερο εθκιάβασα.Επίσης αλήθκεια περιμενει κανενας πως ο Γενικός Εισαγγελέας εν να κάμει κάτι; Ο΄ιδιος ο αΧΡιεπίσκοπος την επόμενη εξεκίνησε να τα μαζευκει τζαι να δηλώνει ότι εν ήταν έτσι ακριβώς που εννοούσε.
To video αν ενδιαφερεστε στο 49:22 ξεκινά η κουβεντα για την ομοφυλοφιλία.Α! ΤΟ megaone δεν εβαλε την συνεντευξη του αρχιεπισκοπου στο site ως αρχείο. Φανταζουμε για ευνόητους λόγους.



Θκιαβάστε σιλ βου πλε!
Του δρος Όμηρου Γεωργίου*

"Ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης γράφει πως όταν η φόνισσα έτρεχε να σωθεί από τους χωροφύλακες που την καταδίωκαν συνάντησε έναν ιερέα. Η φόνισσα προσπάθησε να του πει το πρόβλημά της αλλά ο πάτερ της απήγγειλε κάτι ψαλμούς και προθυμοποιήθηκε να τη φιλέψει λίγα κουκιά. Λίγο αργότερα, η φόνισσα αυτοκτονεί.
Είναι η Εκκλησία κατώτερη της αποστολής της; Όχι βέβαια, γιατί πολύ απλά η Εκκλησία, και ιδιαίτερα αυτή της Κύπρου, δεν έχει καμία αποστολή. Από κανέναν. Και για κανέναν. Αν είμαστε απογοητευμένοι δεν φταίει η αποτυχία της Εκκλησίας. Αυτό που αποτυγχάνει παταγωδώς είναι οι προσδοκίες μας η εκκλησία να έχει την οποιαδήποτε αποστολή.
Ο Αρχιεπίσκοπος δεν έχει απολύτως κανένα ενδιαφέρον για κανέναν συνάνθρωπό του και πόσω μάλλον για τα ΛΟΑΤΙ άτομα. Αν οι πορείες περηφάνιας και το σύμφωνο συμβίωσης αποτελούσαν απειλή για τον Αρχιεπίσκοπο, ή για την Εκκλησία του, θα ασκούσε σίγουρα πιέσεις να τα αποτρέψει. Δεν το έκανε όμως.
Οι ανοησίες που εξέφρασε πρόσφατα είναι καταφανώς παράνομες και είναι δουλειά των νομικών να τις ελέγξουν.
Αφού δεν τον ενδιαφέρουν όμως οι ΛΟΑΤΙ, τι το άνοιξε το χρυσόστομό του και τώρα θα βρεθεί και ποινικά κατηγορούμενος; Είναι απλά ανόητος;
Ένας από τους λόγους είσαι εσύ κυρία μου, που παίρνεις στις απογευματινές εκπομπές να εκφράσεις την άποψή σου πως η ομοφυλοφιλία είναι κάτι παράλογο. Ούτε για σένα ενδιαφέρεται ο Αρχιεπίσκοπος, ούτε για τον άντρα σου, ούτε για τα παιδιά σου, ούτε για τους γείτονές σου. Το ανόητο παραλήρημά του ο Αρχιεπίσκοπος το έκανε για να επιβεβαιώσει πως ακόμα σε έχει με το μέρος του.
Και είναι από ακριβώς εδώ που αρχίζει να παρεξηγείται από τους υπόλοιπους ο Αρχιεπίσκοπος για τις πρόσφατες παράνομες ανοησίες του.
Όταν το 1996 κενώθηκε ο θρόνος της Μητρόπολης Μόρφου, χιλιάδες πιστοί διεκδίκησαν να πάρει τη θέση ένας αρχιμανδρίτης που ήταν από μικρό παιδί στη μητρόπολη. Ο τότε Αρχιεπίσκοπος όμως ήθελε να βάλει για μητροπολίτη κάποιον άλλο. Εν συντομία: ο Αρχιεπίσκοπος είπε πως ο αρχιμανδρίτης δεν κάνει για μητροπολίτης γιατί είναι ομοφυλόφιλος (ενώ για τη θέση του αρχιμανδρίτη δεν ενοχλούσε η ομοφυλοφιλία του), ο κόσμος επέμενε γιατί το είδε σαν «πασιαμά» σύγκρουση με τον Αρχιεπίσκοπο, ο Αρχιεπίσκοπος δήλωσε πως οι υποστηρικτές του αρχιμανδρίτη είναι όλοι «Μοδινοί», τα πράγματα δυσκόλεψαν, ο αρχιμανδρίτης φυγαδεύτηκε στην Αθήνα, γύρισε πίσω, δικάστηκε από την τότε Ιερά Σύνοδο, καθαιρέθηκε, και από τότε ζει σε ένα χωριό με τις αγελάδες του.
Όταν λοιπόν ο Αρχιεπίσκοπος σήμερα λέει πως οι ομοφυλόφιλοι έχουν ξετσιπωθεί πολύ πιθανόν να έχει αυτή την ιστορία κατά νου. Γιατί σήμερα όταν πει κάποιον ομοφυλόφιλο αυτός, αντί να αντιδράσει σαν τον αρχιμανδρίτη, μέχρι και εκπομπή στην τηλεόραση μπορεί να αναλάβει και να τον κράζει.
Η ομοφυλοφιλία δεν μπορεί να «εξαλειφθεί» με τα 10-20 σχολεία που θα κάνει ο Αρχιεπίσκοπος και αυτό το γνωρίζει και ο ίδιος πολύ καλά. Γιατί όσο επιτυχημένα και να είναι τα σχολεία του, στα υπόλοιπα σχολεία θα συνεχίσουν να μεγαλώνουν ομοφυλόφιλοι συνάνθρωποί μας. Άρα αυτό που πραγματικά καίει τον Αρχιεπίσκοπο δεν είναι η εκπαίδευση μη ομοφυλόφιλων συνανθρώπων μας αλλά η επέκταση των επαγγελματικών του δραστηριοτήτων στον χώρο της εκπαίδευσης.
Πρώην βουλευτής του ΔΗΣΥ εξέφρασε τη διαφωνία του με τις δηλώσεις της επίτροπου Διοικήσεως πως οι δηλώσεις του Αρχιεπισκόπου είναι ποινικά ελεγκτέες. Η βάση της διαφωνίας είναι πως ο Αρχιεπίσκοπος, με τις δηλώσεις του, ασκούσε το δικαίωμα της ελευθερίας της έκφρασης. Ελευθερία της έκφρασης είναι επίσης να πεις πως, με βάση πάντα την Αγία Γραφή, οι αριστερόχειρες και οι πρασινομάτες δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία των ουρανών. Και πως, με βάση την Αγία Γραφή, αν ένας άντρας μεγαλώνει παιδί της γυναίκας του από άλλον άντρα τότε είναι «πόρνος» και δεν θα κληρονομήσει πάλι τίποτα.
Ελευθερία της έκφρασης είναι και αυτά, δεν βγαίνει όμως κανένας να τα πει. Αν ο πρώην βουλευτής ήταν σωστό παλικάρι θα έβγαινε να πει αυτά που είπε ο Αρχιεπίσκοπος στην τηλεόραση και να ελέγξει κιόλας πώς εφαρμόζεται ο νόμος εναντίον της ρητορικής μίσους εκτός του Αρχιεπισκόπου.
Παρά να συζητούμε το παρεξηγημένο ενδιαφέρον του Αρχιεπισκόπου για τα ΛΟΑΤΙ άτομα ίσως να ήταν πιο ωφέλιμο να συζητήσουμε τόσα άλλα πιο σχετικά με την ουσία. Ένα καλό παράδειγμα είναι η πληρωμή κληρικών από το κράτος. Τι πρόοδος έγινε σε αυτό το θέμα από τότε που ο Μακάριος, το 1971, υποσχέθηκε μεταβίβαση περιουσίας από την Εκκλησία στο κράτος με αντάλλαγμα το κράτος να πληρώνει τους κληρικούς; Πώς γίνεται στο χριστιανικό κράτος που ζει ο Αρχιεπίσκοπός μας να έχουμε υποθέσεις σαν αυτές της Οξάνα Ράντσεβα;
Τι ρόλο διαδραμάτισε η Εκκλησία στην καταπολέμηση παράνομης διακίνησης ανθρώπων, πράγμα για το οποίο η Κύπρος πήρε καμπάνα από το Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων;
Αν συζητήσουμε τέτοια σοβαρά ίσως μας μείνει χρόνος και ενέργεια μετά να ασχοληθούμε και με θέματα όπως τι γίνεται με τις υποσχέσεις του Αρχιεπισκόπου κατά την περίοδο της προεκλογικής εκστρατείας του (την οποία και δεν κέρδισε), πώς παν τα μέλη της εκκλησιαστικής επιτροπής της εκκλησίας της Παναγίας του Τράχωνα, τι ενδιαφέρον ακριβώς έχει ο Αρχιεπίσκοπος για τα ΛΟΑΤΙ άτομα...
Πριν όμως, ας συζητήσουμε τα πιο σοβαρά, και ας καλέσει και καμιά αντικειμενική δημοσιογράφος τον Αρχιεπίσκοπο να τον ρωτήσει τις απόψεις του για αυτά.
Αν είναι εκτός φυλακής βέβαια.
*Κοινωνικός επιστήμονας, University of Manchester
Πηγή: Πολίτης

1 σχόλιο:

  1. Εν μπορώ να κάτσω να ακούσω τι λαλεί με το 100% της προσοχής μου γιατί νομίζω έννα πάθω εγκεφαλικό. Το ίδιο που ένιωθα και με την επίμαχη συνέντευξη Θεμυξοκλαίους.
    Που την άλλη εν καταλάβω και γιατί τον ρωτούμε εξ'αρχής για τούτα τα θέματα. Αντί να φκει το θέμα τελείως από την εκπαίδευση, μαχούμαστε να του δώκουμε και σχολεία δικά τους. Κι αν του δώσει άδεια το υπουργείο να ανοίξει σχολεία, εν ξέρω τι έννα γινεί, έννα κάμω ιστορία, έννα θέλω να πάμε να έβρουμε υπουργό, διευθυντή του υπουργείου, προέδρους, κόμματα, δημοσιογράφους, ευρωβουλευτές, εν ξέρω τι και να κλείσουμε το θέμα, εν γίνεται ττο το πράμα γαμώ το κέρατό μου. Πάμε πίσω πίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή