Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

H μιτσιά της κορούς

Έπιασε με η νοσταλγία τζαι αναπόλησα κάτι ανυπόθετες δεκαετίες με τους πρώτους έρωτες χωρίς αντίκρυσμα. 
Εν πολλές οι φορές που ερωτεύτηκα συμμαθήτριες μου, αλλά ελιμπίστηκα τζαι κάτι γειτονοπούλες μου, πάντα μονόπλευρα τζαι χωρίς αντίκρυσμα.
Λόγω των περίεργων τζαι ανεξήγητων καταστάσεων να ερωτευκουμαι πάντα κορούες, απλά άφηνα τα συναισθήματα μου να πλημμυρίζουν τον νου, το είναι μου τζαι εγώ απλά να ακολουθώ το ενστικτό μου!

Κάπου στα 12-13 μου είχα ένα περίεργο μαλλί όι πολλά κοντό αλλά προς αγορίστικο που αν με εθώρες που μακρυά έβαλες με για αγόρι τζαι αν μου εκόντευκες που το μέτρο εκαταλαβαινες τελικά 'οτι είμαι κορούα! Ήταν πολλά εκνευριστικό να σου φωνάζουν "....ρε μιτσή... " ή "...ρε παλληκαρούι.." τζαι μετά να σου λαλούν " ...ού μα είσαι κορού..?"

Είχα ένα παρέα τότε που σχεδόν ούλλη μέρα ήμαστουν μαζί τζαι εκάμναμε καλή παρέα. Εμάθαμε ούλλα τα στενά, ούλλα τα παρκούθκια τζαι ούλλες τις μιτσιές της περιοχής! Εσινιάραμε 2-3 γειτονιές με τις πιο όμορφες μιτσιές της περιοχής τζαι εκουλιάζαμε στα παρκούθκια πέρκει γνωρίσει ο παρέας μου καμμιά.
Η μια εν εφκαινε σχεδόν καθόλου που σπίτι της τζαι εν είσιε ποττέ την ευκαιρία να της μιλήσει τζαι έτσι εβάλαμεν την στην μαύρη λίστα!
Αλλάξαμε παρκούι αφού είχαμε αλλη καβάντζα μιτσιά αλλά ούτε με τζείνη εγιούτησε γιατί η μιτσιά εν ήταν μιτσιά αλλά 15χρονη τζαι ο παρέας μου 12 ! ¨Επεφτε του λλίον μεγάλη τζαι ψηλή!

Εσίνιαρα τάχα τζιεγώ ένα μιτσή στην ίδια περιοχή για να έχω να λαλώ οτι μ' αρεσκει κάποιος!
Μια μέρα επήαμε στο παρκούι τζαι θωρούμε την 15χρονη με 2 άλλες να διασχίζουν τον δρόμο. Εγυρίσαμεν τζαι είδαμε ο ένας τον άλλο τζαι αρκέψαμε να μουρμουρούμε ίνταλως μας εξεφύγαν οι θκυό πιο όμορφες της περιοχής. Το παρκούι εσφραγίσαμεν το πλέον για στέκι μας τζαι δεν εξεκολλούσαμε που τζιαμέ. Εστρολιαζούμαστουν κάθε μέρα τζαι εδιούσαμε καμμιά εικοσαρκά γυρούς στη γειτονιά τους τζαι μετά κατευθείαν στο παρκούι!
Οι μιτσιές επήραν μας πρέφαν τζαι άμα επερνούσαμε εφκαίναν στο παράθυρο να μας δουν τζαι τάχα μετά εφκαίναν ολοισια στην αυλή τους.
Έτρωε με η αγωνία ποια του αρέσκει, μήπως τζαι εν τζείνη που μου αρέσκει τζι εμένα.
Ευτυχώς αρεσε του η καστανή. 
Έφυεν μου τζαι είπα του ότι εμένα αρέσκει μου η άλλη. Εν επαραξενευτηκε, αντιθετως εσυμφώνησε τζαι εκαθιερώσαμε την δική του τζαι την δική μου.
Ένιωθα λλίον άσιημα που ήξερε ότι μου αρέσκει η μια αρφή (ναι ήταν αρφάες), αφού ήταν το μυστικό μου. Το μυστικό που εν το ήξερε κανένας ότι μου αρέσκαν οι κορούες τζαι έκρυφκα το ενοχικά χωρίς να ξέρω γιατί εν τόσο ανεπίτρεπτο μια κορούα να αγαπά μιαν άλλη κορούα, αλλά ούτε το πως τζαι το λόγο που συμβαίνει έτσι πράμα.


Το σημαντικό για μένα ήταν ότι αρέσκει μου μια μιτσιά τζαι τζείνη δια μου σημασία για πρώτη φορά. Χαιρεντίζετε άμα με θωρεί, κάμνει φασαρία για να γυρίσω να την δω τζαι μόλις γυρίσω σιερετά με.
Κάθε μέρα γίνεται τούτο το σκηνικό τζαι νιώθω χαρούμενη τζαι ερωτευμένη.
Κάθε φορά τα ίδια τζαι κάθε φορά που περνώ που σπίτι της, έχω τις ίδιες ταχυπαλμίες τζαι παρακαλώ να εν σπίτι για να την δω έστω που μακριά.
Τελικά το φλερτ μου πάει καλά, καλύτερα που του παρέα μου, αφου η δική μου εν πιο ενθουσιώδης.
Περνουν πόξω που το παρκούι τζαι σιερετούν μας πιον. Πρώτη και καλύτερη η δική μου που σύρνει ένα " Γεια σας παιδιά!" τζαι εκάμαμεν το σλόγκαν, ενώ η δική του μόνο σκέτο "γεια" τζαι καποτε ούτε τζαι τζείνο.
Μια μέρα περνούν έξω που το παρκούι τζαι τζιαμέ που κάθουμε πίσω που τους θαμνους, εν φαίνουμαι! 
"Μα που εν ο φίλος σου?" λαλεί του παρέα μου η δική μου τζαι εν ήξερα αν έπρεπε να χαρώ ή να μαραζώσω. Μα τόσο τζαιρό νομίζει πως είμαι αγόρι???...
"Εν δαμέ!",  λαλεί της τζείνος! Σύρνει μου ένα χαμογελούι η μιτσιά τζαι προχωρά για το σπίτι της!
Εκοπήκαν τα πόθκια μου που την χαρά μου! Πολλά περίεργα συναισθήματα τοτε. Χαρούμενη, ερωτευμένη, με ενοχές που συχνά εκάμαν με να μαραζώνω. 

Σαν κάθε ερωτευμενος άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του, ένα λουλούδι επιβάλλετουν. Εκόφκαμεν μες την νύχτα τριανταφυλλα, εχωνούμαστουν πίσω που τα δεντρά του σπιθκιού της τζαι εσύρναμεν τα πάνω στες βεράντες των δωματίων τους! Εκαμαμεν τις βεράντες πίστες.!

'Ωσπου ήρτε τζαι η μέρα που έπρεπε να τελιώσουν τούτα ούλλα τζαι να ξεκαθαρίσει η αλήθκεια. Περνουν οι αρφάες που το πάρκο τζαι αποφασίζει ο παρέας μετά τις χαιρετούρες να τες πιάσει κουβέντα. 
Κόφκω λλίον μακρυά (για ευνόητους λόγους) τζαι ρωτά η δική μου " Πως σε λαλούν?"! 
Εξεροκατάπια τζαι είπα της το όνομα μου. Τζείνον ήταν! Εκοντεψε μου τζαι αρκέφκει η "πρώην " πλέον, δική μου ,ότι ενόμισε πως ήμουν αγόρι! Συνεχίζουμε να συζητούμε περι ανέμων και υδάτων. 

Φλερτ τέλος. Η ατμόσφαιρα γίνεται πολλά φιλική τζαι στο παρκούι πλέον πάω μόνο για να μάθω με τον παρέα μου να καπνίζουμε! 
Εν τζαιρός να συγκεντρωθώ πάλε στην συμμαθητρια που μου αρέσκει τζαι καλύτερα να μεν μάθει τίποτε που τζείνα που νιώθω τούτη. Εν καλύτερα να μεν ξέρει κανένας τίποτε για να νιώθω πιο λλίες ενοχές.

Ώσπου έρκετε η μέρα που θέλεις να τις πετάξεις που πάνω σου τούτες τις ενοχές γιατί πιο πολλή σημασία για σένα έσιει να είσαι ο εαυτός σου. 
Να ζεις, να σιέρεσαι, να ερωτευκεσε τζαι να νιώθεις μόνο χαρά όπως κάμνει τζαι ο υπόλοιπος κόσμος. 
Έρκεται μια μέρα που απλά λαλείς κανεί τζαι σε όποιον αρέσκω! Τζαι ξαφνικά αρέσκεις όντως κάποιας, που σου αρέσκει τζι εσένα τζαι αρέσκεστε γενικότερα, να αρέσκετε η μια της άλλης.


16 σχόλια:

  1. Pemu, thkiavazis to diary m? :P
    Pu mas etaksidepses pu to proi.. Emena os ta 12 m esixizame me ton arfo m. Meta epia gimnasio j eprepe na sovarefto opote to malli emakrine j epeften thkiavasma anti girus mes tes gitonies. :)
    Poso pio efkola itan tote na kamis kinisis sti koru pu su areske.. epidi apla isos en se ekofte ti lalun i alli.?, isos itan pio athoes epoxes.?, isos na men ekseres kan to poson asxima theori o kosmos kapia na en lesvia..? Alla ti lalo, en kseris kan ti simeni lesvia ton jero pu ise mitsia. Apla kamnis jino pu lali i karkia su. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ζητούμενο είναι να απενοχοποιηθεί πια εντελώς το όλο θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιντα φλας μπακ ήτουν τούτο! Έφκαλες μου το γλυκοπικροκαβλωτικοενοχικό συναίσθημα που είχα σε τσίντην ηλικία. Σίουρα εν ναμουν μέλος της συμμορίας σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ GNosti Anonimi
    Na skefteis oti prin llia xronia tzai prin to blog toutes oulles oi prosopikes empeiries pou ezisa eixa tes kala kleidomenes tzai sfragismenes mesto parelthon tzai to nou mou men tes mathei kanenas giati en to kommati tis zois mou pou en mistiko! Enomiza mono ego ta eniosa tzai ezisa. TO oti se kathe empeiria tethkia pou grafo esiei pou kato comments "Tziego etsi eniotha", " tziego etsi ekamna" , en fantazese poso me evoithise prosopika na apenoxopoiiso kapoia pramata tzai sinaisthimata tzai na nioso kalitera, pio anthropos , tzai oti en oulla mia xara en eimai exogiinos telika! Thank u a! Kathe comment pianei topo!

    @ Kaisi
    Ospou na to apenexopoiisei genikotera i koinonia kathe atomo kamnei tzai ofeilei na kamnei prosopika to diko tou agona, peiramata gia na apenexopoiithei, gia to diko tou kalo tzai na niosei anthropos. EN diskolo ama sou mathainoun tzai esieis sto iposineidito sou oti touto en to sosto tzian niotheis allospos en lathos! Efxaristo gia to support, elpizo kapote na ginei touto pou laleis! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Killa Flava
    exexexxexe sioura tha isoun sti simmoria mou! Tha itan telia tzia pio igeies nomizo na xereis akoma mia mitsikourtou pou niothei ta idia, tzai na moirazounte touta ta sinaisthimata! Na kathisixazese oti niothoun tzialloi etsi! na men xreiazete na krifkeis pramata tzai na ta xereis mono esi! To comment pou ekama tis gnostis anonimis isxiei tzai gia sena! tora eida to comment sou egrafame mazi apoti fainetai!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Na fantastis os ta 15-16 m enomiza oti apla kati ekame lathos o Theos j efkika etsi. Oti en esxi allon plasma san emena j oti en na ime mia zoi moni m.., kukkufi j en na pethano pano sti psatha.. :P
    Elpizo i efivi stin torasini epoxi na morfonunte parapano j na men niothun toso perierga. Na mporun na vrun protipa j na men zun dipli zoi, me jina pu niothun j me jina pu dixnun pos niothun. :)
    Thimume mian fora emilusa me mia fili m, gia tin opia eniotha kati tis parapano pu filia, gia jinon pu tis aresken.. J meta pu irten i sira m apla eprepe na plaso me ti fantasia m pseftikes kuventes me enan simmathiti m perki en katalavi tpt. :P

    Btw sinexise na grafis pu jino to diary pu ivres j en polla orea ta flash backs opos lali j i killaflava. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mias k emilusame gia flash backs na sas valo j enan tragudi pu aman klisis ta mathkia su taksidevis. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=F-4wUfZD6oc&feature=share

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σιγουρα, ο καθένας πρέπει να κάμνει τον αγώνα του προς την κατεύθυνση της αποδοχής επιτέλους της διαφορετικότητας.

    Το ότι υπάρχουν και μπλοκγς σαν το δικό σου είναι πολύ καλό για να δεί επιτέλους ο κόσμος ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι καμιά διαστροφή αλλά απόλυτα φυσικό (αφού οι ομοφυλόφυλοι γενιούνται και δεν γίνονται) Οπως ακριβώς κάποιοι γενιούνται με συγκεκριμένο χρώμα μαλλιών ή συγκεκρινένο σχήμα μύτης. Τόσο απλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ενιξέρω αν συμφωνώ με το τελευταίο που λαλεί το καϊσούδι: 'αφού οι ομοφυλόφυλοι γενιούνται και δεν γίνονται'. Αλλά ξέρω σίουρα ότι εν πολλά σπουδαίο πράμα ο έρωτας και το μόνο που εν ντροπή είναι να το κρύφκεις. Άρεσε μου πολλά τούτο το ποστ, πολλά γλυκό.
    Α και καλως σε ήβρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Kaisi
    Huggs tzai efxaristo gia ta kala sou logia! Etsi aplo enei yeap!

    @ Marilou
    Marilou mou, proton kalosorises kalos se ivrame!
    Defteron thelo sizitisi epi tou thematos a!
    Mia xara ta lalei to kaisoudin! Vasika iparxoun epistinomikes meletes, iatrika papers tzai erevnes pou analioun kapoia aspects tis omofilofilias! (esiei kamposa sto internet)! APla ithela na sou po oti ennen ego pou ta lalo tzai to kaisi! Esiei olokliri vivliografia , peiramata tzai erevnes.
    Ego apla grafo gia sinaisthimata mou, skepseis, aporripsi, xara, erotes, tzai kathimeronitites tou tote kai tou simera gia na deixo 2-3 pramata! Oti san 7xrono i 10xrono moro tzai xoris kan na xero ti simainei gay gynaika, etravousan me tzai erotefkoumoun genetzies! Opos o Yiannakis sta 10 tou!
    Ta comments pou afinoun alles gay kopeles (opos eipa tzai pio pano) tou tipou "a! tziego etsi ekamna/eniotha/eskeftoumoun klp", en apodeixi oti en eniotha tpt paralogo i diaforetiko se sigkrisi me tis ipoloipes gay gynaikes!
    Touto to teleftaio tou kaisoudiou pou en ixereis an diafoneis sioura i simfoneis, analismou to llio na katalavo ti kai pos to ennoeis! Na to sizitisoume sto kato kato! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαχαχα πράγματι εν ενδιαφέρον θέμα συζήτησης. Τζίνο που ήθελα να πω εν ότι εν δυνατό να γεννίεσαι γκεϊ ή στρέιτ;Γινέται δηλαδή να ερωτεύκεσαι τον άλλο λόγω του φύλου του; Δηλαδή εν μπορείς να ερωτευτείς τον άλλο επειδή εν γυναίκα ή αντρας αντίστοιχα; Συγχύζω σε παραπάνω νομίζω. Βασίκα τζίνο που θέλω να πω εν ότι πιστεύκω ότι μπορείς να ερωτεύτεις άντρες και γυναίκες και εν γεννίεσαι γενετικα προκαθορισμένος προς μια κατεύθυνση. Και μετά το άλλο που εσκέφτουμουν εν ότι επηρεάζεσαι και με τζίνα που βλέπεις και διαβάζεις. Ασπούμε μεγαλώνεις σε μια κοινωνία που εν κλειστή (καλή ώρα) και όμως διαβάζεις βιβκία και έργα που σου ανίουν τα μάτια και κάμνουν σε να σκέφτεσαι. Εν και τζίνος ένας παράγοντας ένε; Αλλά ξέρω; Άμα το λαλεί η επιστήμη τζίολας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γινεται να συμμετέχω και εγώ στη συζήτηση?

    Βασικά εννεν ότι ερωτεύεσαι τον άλλο λόγο φύλου. Ομως όπως εσύ και εγώ μας "τραβάνε" άτομα του διαφορετικού φύλου από όταν ήμασταν μικρές, έτσι και τους ομοφυλόφυλους τους "τραβάνε" ή ελκύονται από άτομα του ίδιου φίλου.

    Αυτό δεν είναι μια επιλογή συνειδητή. Είναι κάτι που σου βγαίνει από πολύ μικρη ηλικία, σαν ένστικτο. Το φέρνεις μαζί σου από την ώρα που γεννιέσαι.

    Οπως εγώ ότι και να διαβάσω, ότι και να δώ, ότι και να μου πούν ένεχει τσάνς να σταματήσει να μου αρέσκει ο Αντρίκκος και να δώ με άλλο μάτι την Αντρούλλα, έτσι και οι ομοφυλόφιλοι.

    Εν του φυσικού τους όπως ακριβώς είναι και για τους υπόλοιπους. Και όσο παράλογο είναι να απαιτεί η κοινωνια να αλλάξω εγώ τα γουστα μου το ίδιο παράλογο είναι να το απαιτεί και απο αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καϊσούδι,εν η πρώτη φορά αλόπως που εν ταυτίζουμε με την άποψη σου!
    Καταλάβω τα τούτα που λέεις και νομίζω ισχύει για τους πλέιστους, αλλά οϊ για ούλλους.
    Και ναι εννοείται ότι αν η κοινωνία εν δεχέται τους ομοφιλόφιλους εν η κοινωνία που έχει το πρόβλημα εντ νοτ δι αδερ γουεϊ ράουντ.
    Μετά το Λονδίνο τωρά που ακούω κόσμο να μιλά 'κάπως' για τους γκέι, φαίνεται μου πολλά αστείο και πολλά πεζό. Αλλά ενεν καθόλου αστείο που την άλλη, το ότι μια μεγάλη μερίδα της κοινωνίας μας εν δέχεται την διαφορετικότητα εν πολλά ανησυχιτικό και ελπίζω ότι προβληματίζει το εκπαιδευτικό σύστημα ουτως ώστε να κάμει κάτι για να φκεί η επόμενη γενία πιο φυσιολογική, γιατί εν που τζιαμέ που ξεκινούν ούλα ένε;
    Αρέσκει μου πολλά τούτη η συζήτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kopelles ego ena prama ksero, oti pu to jero pu egennithika elkiumun apo kopelles.. En mu ipen kanenas oti i korues en pio omorfes opote na tes protimo, alla antithetos to logiko itan oti pu ta paramithia emathennamen gia prigkipes.. Ego omos en onorefkumun opos ulles tes mitsies sti taksi m ton prigkipa pano sto aspro alogo.. Onirefkumun tin prigkipopulla tis zois m. :)
    To pos k to giati agnosto. Ute kan sexualikes ormones en exume se etsi ilikia k ixa to choice k to freedom na fantazume opos ithela to allo mu miso. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με το παρδον που εχαθηκα ενώ εκούρτισα σας για συζήτηση!
    Μαριλου η σεξουαλικότητα εν πολλά πολύπλοκο πράμα! Εν μπορεί να μπει σε καλούπια! Άλλοι/ες νιώθουν έλξη μόνο για γυναίκες άλλοι/ες μόνο για άντρες, άλλοι/ες τζαι για τα θκυο φύλα, άλλοι/ες λλίο παραπάνω για το ένα φύλο τζαι πιο λλίο για το άλλο τζαι πάει λέγοντας!
    Άλλοι νιώθουν αντίθετο φύλο αποτι είναι ας πούμε εν άντρας τζαι νιώθει γυναίκα κλπ!
    Ποιος μπορεί να φκάλει άκρη με απλα λογια την σεξουαλικοτητα του ανθρώπου? ΑΠλά υπάρχουν τούτοι ούλλοι οι ανθρώποι τζαι οι υπόλοιποι οφείλουμε να σεβαστούμε τα συναισθήματα τους τζαι να μεν τους περιθωριοπουμε! Καποια συμπερασματα ερευνων καταλήγουν ότι ίσως να εν γενετική η ομοφυλοφιλία! ϊσως να επειρεάζει τζαι το περιβάλλον ή να βοηθά το περιβάλλον να ανακαλύψεις πιο νωρίς την ομοφυλοφιλία σου πιο ευκολα! Κανενας εν μπορει να σου το πει με σιγουριά αλλα κάπου τζιαμε εν η επιστήμη! Προσωπικά εν έκαμα κα΄τι διαφορετικό ή εν θυμούμαι να επελεξα την ομοφυλοφιλία! ΕΝ θυμούμαι να επεισα τον εαυτό μου ότι πρεπει να αγαπω γυναικεσ αντιθετα επεισα τον οτι εν πρεπει νατες αγαπω επειδη επειραματίζουμουν για να δω αν είμαι ετεροφυλόφιλη! ΕΝ άντεξα γιατί εν εμπορούσα να ερωτευτώ κανένα άντρα! Εν μου φκαίνει! Εν είμαι εγώ. Με τις γενετζιες απλα νιώθω! Φκαίνει μου, λειτουργώ. Στην τελική εν με κόφτει πως τζαι γιατί! Είμαι ευχαριστημένη τζαι ευτυχισμένη που ξέρω πραγματικά τι με καμνει ευτυχισμένη.
    Νομιζω εν απλά τα πράματα! Ίσως να μεν εν τόσο common όμως τζαι εν γιαυτό που εν τζαι λλίο δυσπιστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κόρη νομίζω ότι εν τούτο που είπες εσύ που ήταν το ποϊντ μου: 'η σεξουαλικότητα εν πολλά πολύπλοκο πράμα! Εν μπορεί να μπει σε καλούπια'. 'Ηβρες εσύ τα λόγια να το πεις και άρεσε μου πολλά το πως το εξέφρασες.
    Και έστειλα σου και ήμεϊλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή