Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Αγαπητέ κύριοι 2010 και 2011!

Αγαπητέ κύριε 2010,

Tελευταιο ποστ της χρονιάς!
Εν θα σου γράψω κατζίες κύριε χρόνε!
Θα προσπαθήσω να έιμαι κόσμια τζαι να σε ποσιαιρετήσω όπως σου αξίζει!
Εν θα φανώ αχάριστη ότι ήσουν πολλά κακός μαζί μου! Όι πως ήσουν τζαι πολλά καλός για να πούμε τζαι καμμιά αλήθκεια!

Ντάξει ντάξει εν να πω ευχαριστώ αλλά καταλαβαίνεις ότι ούλλος ο κόσμος εναποθέτει την αισιοδοξία του στον τζαινούρκο που έρκεται τζαι ελπίζουμε γιατί εν ανθρώπινο!

Συμφωνώ με τα ποστς που εθκιάβασα! Κάθε χρόνο ελπίζουμε πως θα είσαι καλύτερος που τον προηγούμενο! Κάθε χρόνο ελπίζουμε να είμαστε οι τυχεροι (πέραν του σελινιού της βασιλόπιττας)! Να μας τα δώσει ούλλα ο καινουριος χρόνος! Έρωτες, φίλους, συναισθήματα, ριάλια τζαιότι πεθυμά η ψυσιή μας κάθε φορά που τα σκεφτούμαστε!

Εν ξέρω τι μου άφηκες εσύ! Που ούλλα λλίον! Κάθε χρόνο έχουμε καινούρια δεδομένα! Είτε καλύτερα είτε σιηρότερα!

Ο κύριος χρόνος 2007 (που εν τον πολλοσυμπαθώ) άλλαξε κάποια δεδομένα! Έκοψε μας τις σουβλες με το σόι! "Έφυεν" ο οργανωτής της σούβλας τζαι του οικογενειακού catering! Εν ξέρω αν επεθύμησα τζείνη ούλλη τη φασαρία τζαι το κλασσικό οικογενειακό τραπέζι με την αρλούμπα τζαι την κάθε μαλακία του καθενού! Νομίζω επεθύμησα να δω την χαρά που έπερνε τούτος ο οργανωτής άμα μας εθώρε ούλλους μαζί!

Το οικογενειακό τραπέζι μας πλέον εν έσιει σόι! Έσιει φίλους! Φίλους που αγαπάς, φίλους που τωρά εγνώρισες, φίλους που εννεν δικοί σου αλλά καποιου άλλου στην οικογένεια! Ακόμα εν εσυνήθισα να τρωω γιορτές με άτομα που μπορεί τζαι να μεν τα πολλοξέρω! Τιμούμε όμως τις συνήθειες του τζαι το μενού του για να μεν μας λείψει τζαι να μεν νιώσουμε περίεργα!

Σήμερα πάλε τραπέζι με φίλους τζαι την στενή οικογένεια! Εν έχω παραπονο! Γελούμε τζαι περνούμε καλά, αλλά εννεν το ίδιο! Πάντα θα το αναπολώ τζιας μεν έκοφκα φλέβες να τους δω ούλλους!

Εσύ κύριε χρόνε 2010 ήσουν πιο κουλτουριαρης να πούμε! Έκαμες με να συνηδητοποιήσω πολλά πράματα! Πράματα που εν μέρει ήξερα τα αλλά εν τα έβαλα ποττέ στα υπόψην!
Στις αρκές έκαμες με να ελπίζω, να μάθω να προσπαθώ καλύτερα τζια πιο σοβαρά! Έφα λλίον τα μούτρα μου οικονομικά τζαι επαγγελματικά! Βέβαια εν που τον αχώνευτο κύριο 2007 που αρκέψαν τούτα τζαι εσύ έδωσες τους ένα τέλος τους πρώτους ήδη μήνες σου!
Μετά έμαθες με ότι ούλλα εξαρτούνται που την οργάνωση! Προς τα μέσα έμαθες με τζαι έβαλες με να οργανωθώ οικονομικά! Επέτυχες το!
Μετά ήρταν οι ανησυχίες μου τζαι εν εκαθουμυν ένα τόπο! Ήβρες μου τζιάλλους φίλους να μοιραστώ μαζί τους τούτα που είχα στο νου μου! Εκατάλαβα τελικά ότι ήταν απλά ανησυχίες μου γιατί ούλλοι ανησυχούσαν για τα ίδια τζαι άμα τα μοιράζεσε φαίνουνται πιο μιτσιά!
Προς τους τελευταίους μήνες σύρνεις μου τζαι μια περίπτωση ενστίκτου! Εν ξέρω πως αλλίως να την πω! Μια περίπτωση που έσιει να κάμει με ανθρώπους που αφήνες πίσω άθελα σου τζαι μετά ξαναβάλλεις τους στη ζωή μας! Ακόμα μαθαίνω που τούτην την περίπτωση τζαι τζείνα που μαθαίνω εν πολλα ανθρώπινα! Αρέσκει μου που διώ χαρά τούτου του ανθρώπου αλλά τζαι στενοχωρκούμαι που εν έχω ειδικές δυνάμεις να του δώσω παραπάνω!

Σιέρουμαι που με κάμνεις να νιώθω ότι έκαμα update στον εαυτό μου! Ελπίζω ότι εν να συνεχίσω τις προσπάθειες τζαι τις βελτιώσεις τζαι να καταφέρω να κάμω ότι υποσχέθηκα στα τέλη σου! Τελικά τζείνο που θέλω που κάθε χρόνο που έρκεται είναι να βελτιώνουμαι σαν άνθρωπος, να ζω στιγμές μιτσιές τζαι ανθρώπινες για να γεμώνω αγάπη τζαι να ελπίζω!

Φευκεις τζαι αφήνεις μου καλά σημάθκια ότι ο τζαινούρκος χρόνος κύριος 2011 μπορεί τζαι να με συμπαθήσει! Ελπίζω! Ξέρω θέλει να προσπαθούμε τζιεμείς τζαι εν να το κάμω!
Φευκωντας πάρε μεστην σακούλα σου ούλλα ταρνητικά τζαι άφησμας ελπίδες! Τζαι σαν φευκεις κλείσε τζαι την πόρτα! Όι οι αστιευκω!
Απλά σαν φευκεις τζαι εν να καρτζιλατιστείς με τον κύριο 2011 πε του να έρτει στο μπλογκ μου να θκιαβάσει τούτο το ποστ γιατί περιμένω τζαι που τζείνον κάποια πράματα! Έτσι για αρκή περιμένουμε υγεία! Πολλήν υγεία, τύχη τζαι σπόρους να φυτρώσουν ελπίδες!

Εν θα κάμω λίστα! Τoύτα να φέρει τζαι τα άλλα θα τα κανονίσουμε μόνοι μας!
Άτε καλά να περάσεις ποτζεί που εν να πάεις τζαι εν να σε σκεφτούμαστε!

5 σχόλια:

  1. eee, tou kyriou 2011 en tou egrapses!!

    epiainnen na grapseis "agapite kyrie 2011" prin to video :P

    placebaraaaaa!!!
    kali xronia :]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xmmmm....eshei tziairo na grapseis k anisixeis me! elpizw o logos na einai pws u r too busy having fun and being happy! :) alla grafe k tpt! :) - i.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλη χρονια σε όλους!
    Η αλήθκει ρε Sike μου εν ότι ειχα σκοπο να γραψω και του κυρίου 2011 αλλά εβαρέθηκα και εξέχασα να αλλάξω τον τίτλο!
    Ανώνυμη bad news travel fast! Μεν μου αγχώνεσαι! Μια χαρά είμαι τζαι θα γράψω soon! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή