Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

Έχω ένα μυστικόν που δεν πάει ο νους σου!

Πάντα ένιωθα τύψεις με μιαν συγκεκριμένη στρειτ μου φίλη που της ελαλούσα ψέματα για γκόμενους αντί για γκόμενες! Ώρες ώρες εθώρουν την τζαι εσκέφτουμουν ότι την περιπαίζω κανονικά! Επίστευκε με η κοπέλα ότι όντως εμιλούσα για άντρα! Που την μιαν ένιωθα άσιημα τζαι που την άλλη ένιωθα ότι εν είχα άλλη επιλογή!

Αποφάσισα να της το πω! Έκαμνα προσπάθειες τζαι έσυρνα της σπόντες να καταλάβει αλλά πέρα βρέσιει! Έφερα της το πόξω-πόξω τζαι χαπάριν δεν έπερνε! Εκατάλαβα ότι θα ξημερωνούμαστουν τζαι είπα της το έτσι στεγνά τζαι χύμα! "Κόρη αμπάλατη! Είμαι γκέυ λαλώ σου!"
Περιττό να πω ότι εν με επίστευκε, εχασκογέλαν τζαι ελάλεν μου "Ατε πε μου αλήθκεια"!
Όταν επιτέλους έπεισα την επήρεν το πολλά καλά τζαι ερώτησεν με γιατί έκαμα τόσο τζαιρό να της το πω! Μα εν τζαι εν ευκολο λαλώ της, γιατί πάντα υπάρχει το τσιανς της απόρριψης! Είπε μου να προσέχω με τις γενέτζιες γιατί εν φάουσες τζαι τατσίζισες! (Έσιει δίκαιο , αλλά εννεν το θέμα μας)!

Εξαλάφρωσα πολλά που εν θα την επερίπαιζα πιον! Αντιθέτως εμπορούσα τζαι εμιλούσα της πολλά άνετα, τζαι επροπαθούσαμεν να αναλύσουμε τα ερωτικά μας! Eν είχαμεν πιο μυστικά μεταξύ μας!

Μετά που τζαιρό ήρτε με ένα ύφος σοβαρό τζαι φοιτσιάρικο τζαι έιπε μου ότι ήθελε κάτι να μου πει! Εφοήθηκα! Να δούμε τι έκαμε πάλε η πελλή!
-Τι? λαλώ της!
-Εν ξέρω πως εννα το παρεις αλλά αν σηκωστείς τζαι φεις εννα σε δικαιολογήσω!
-Πε μου λαλώ της τζαι κάμνεις με να φοουμαι! Εν τόσο τρομακτικό που εννα αρκέψω να βουρώ?
-Ουφφου βοήθα με!
-Εδολοφόνησες κανένα?
-Όι!
-Είσαι έγκυος?
-Όι!
-Εν ανησυχώ καλό!
-Ο γκόμενος, εν γκόμενα λαλεί μου!Θέλεις να φυείς?
- Κόρη είσαι γκέυ?
-Εσκέφτηκα το λαλεί μου αλλά εν μου κολλά! Είμαι στρειτ με ομοφυλοφιλική εμπειρία!
-Περιπαίζεις με? Μίλα μου σοβαρά!
-Εν σοβαρά που σου μιλώ!
-Καλα, το να βουρήσω να φύω που κολλά?
-Επειδή που μου είπες για σένα, εν μου έφκενε να σου πω τζαι για μένα! Ένιωσα ότι σου έκαμα πουστιά!
-Είσαι πελλή!

Εν το επίστευκα! Τούτην την φορά ήμουν στην αντίθετη πλευρά! Είχα πάθει το σοκ μου τζαι επροσπαθούσα να συνέλθω! Ενόμισα εν εγώ που εκρατούσα μυστικά που τζείνη! Εσυνήλθαμεν τζαι οι θκυό! Καμμιά εν θα επερίπαιζε καμμιάν τελικά! Αλλά, ποιός ξέρει.....!

Τραούδιν με σχετικό τίτλο τζαι άσχετο νόημα στίχων!

5 σχόλια:

  1. me sena katlavenw, exekatharises ti thesi s. tin katastasi tis filis s en tin katalaavenw omws. pos ginete touto?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χμ!Είναι στρειτ η φίλη, που έτυχε να προκύψει έρωτας τζαι σχέση με μια άλλη γυναίκα, γκέυ! Όπως εσύ θα φλέρταρες με μια κοπέλα που σου άρεσκε, έτσι τζαι η γκέυ εφλέρταρε την φίλη μου! Όσο τζιαν είπε γιαξξξ, εγώ με κοπέλα αποκλείεται, ερωτευτηκε την τελικα και προχωρήσαν σε σχέση!
    Έτυχε μου τζαι μένα σχέση με ετεροφυλόφιλη! Όχι δεν το προκάλεσα αλλά η άλλη με φλέρταρε!(Να μεν δώσω την εντύπωση ότι οι γκέυ φλερτάρουν ότι θηλυκό δούν :P) Στο τέλος δεν ένιωθε ότι η ομοφυλοφιλία την γεμίζει, εσεβάστηκα το τζαι εδιαλύσαμεν το! Σήμερα εν μια χάππυ στρειτ με οικογένεια! Το ίδιο μπορεί να συμβεί και σε άντρες, ή σε άτομα γκέυ, που είχαν εμπειρίες με το αντίθετο φύλο! Ναι, αν σου τύχει κάτι τεθκιο στην αρχή μπερδευκεσαι! Λαλείς αμπα τζαι είμαι ή εν είμαι! Μετά καταλαβαίνεις ότι εν μπορείς να ζεις έτσι εν σε γεμίζει, εννεν τζείνο που θέλεις!

    Ομοφυλοφιλία τζαι ετεροφυλία δεν είναι να μπορείς να κάμεις σεξ ή σχέση με άτομο του ιδιου φύλου! Είναι τρόπος ζωής! Είναι να θέλεις να ερωτευκεσαι, να τζοιμάσε τζαι να ξυπνάς με τζείνο το άτομο, να νιώθεις ολοκληρωμένος/η συναισθηματικά, ψυχικά, σεξουαλικά, ερωτικά κλπ! Γιαυτό δεν μπορείς να επιλέξεις την ομοφυλοφιλία ή την ετεροφυλοφιλία! Γεννιέσαι εν γίνεσαι!

    Ελπίζω να βοήθησα να ξεκαθαρίσεις κάποια πράματα! Αν όχι μπορείς να ξαναγράψεις!
    Ευχαριστώ για το κόμμεντ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. isoun katatopistiki, exekatharisa kapoia pramata. iparxi to endexomeno kapoios na pisteyei oti ine straight kai me mia omofilofiliki sxesi na anatheorisei?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πιο σίουρο που μπόρω να σου πω είναι ότι μπορεί να αναθεωρήσει κάποιος σε οποιαδήποτε φάση της ζωής του, σε οποιαδήποτε ηλικία! Θα ήταν επίφοβο να πω με μια ομοφυλοφιλική σχέση, έτσι απλά! Aν ήταν έτσι θα το κάμναμε ούλλοι για να φκούμε μιαν τζαι καλή που την έννοια!
    Υπάρχουν άνθρωποι που στα 30-40-50 τους χρόνια, ενώ ήδη εζούσαν ετεροφιλόφυλική ζωή και εδημιουργήσαν οικογένειες, εσυνηδητοποιήσαν ότι τελικά ήταν καταπιεσμένοι γκευ ή μπαισέξιουαλ! "Συνειδητοποιήσαν" εννοουμε ότι ούλλο τζαι κάποιον "πόλεμο" θα εκάμναν μέσα τους τόσα χρόνια! Δεν είμαι ειδικός ούτε εμίλησα ποτέ με άνθρωπο που έζησε έτσι εμπειρία να σου πω τι πέρασε και ποια είναι τα στάδια!

    Τούτα ούλλα συμβαίνουν επειδή μεγαλώνουμε σε ετεροφυλόφιλικό κόσμο που σε μαθαίνουν να αγαπάς τζαι να δέχεσαι τους ανθρώπους με τζείνους τους ετεροφυλόφυλους όρους γιατι αλλιώς είσαι άρρωστος, αμαρτωλός, ανώμαλος κλπ κλπ!

    Κανένας δεν θέλει να είναι τούτα ούλλα! ΠΟλλοί προσπαθούν να πνίξουν τα ομοφυλόφιλα ένστικτα (δεν πνίουντε δυστυχώς), να τα καταπιέσουν τζαι να γίνουν αποδεκτοί! Ακόμα τζαι οι γκέυ που εν τα πνίουν τζαι απλά αποδέχουνται την ομοφυλοφιλία τους παιρνούν που μια διαδικασία μέχρι να την αποδεκτούν πλήρως! Η δική μου εν δαμέ: http://blogskepseon.blogspot.com/2010/07/blog-post_23.html

    Κάμνω ποστ τζαι 2 συνδέσμους που απαντούν στην ερωτηση σου!
    http://gayteens.about.com/od/glbtbasicsforteens/f/dategirlsgay.htm
    http://gayteens.about.com/od/glbtbasicsforteens/f/amigay.htm

    Τούτος εν δώρο που λλόου μου!
    http://gayteens.about.com/od/glbtbasicsforteens/f/isitchoicemyth.htm

    Χαίρομαι που έσιει ανθρωπους που θέλουν να μάθουν έστω απο περιέργεια! Αν το εκάμναν ούλλοι ο κόσμος θα ήταν καλύτερος για ούλλους! Να σαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπερα ξανα !εγω υποπτευομουν απο μικρη οτι δεν ημουν ακριβως σαν τα αλλα κοριτσακια(εννοω οτι μου αρεσαν τα αγορακια,αλλα και τα κοριτσακια), ομως απο τοτε ειχα μια εντονη "αναγκη" να κανω παιδια. Οταν μεγαλωσα βρηκα εναν "αξιολογο" ανθρωπο, παντρευτηκα και εκανα τα 3 παιδια που παντα ονειρευομουν... Ομως μετα απο 20 χρονια (πιστου) γαμου νοιωθω οτι ειμαι μιση, οτι δεν ολοκληρωθηκα σαν ανθρωπος. Κατι λειπει... και αποφασισα να κανω κατι για αυτο. Αλλα ειναι τοσο δυσκολο... δεν μπορω να γνωρισω καμια... Ελιζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή