Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Αποτελεσματα ψυχοθεραπείας!

Είπα ότι το μπλογκ τούτον εν η ψυχοθεραπεία μου!
Ότι απασχολεί τον νου μου θετικά ή αρνητικά, τις σκέψεις μου και τον εσωτερικό μου κόσμο γενικότερα θα καταγράφεται για να φκερώνω!

Ένα που τα πράματα που κάμνω για να δω βελτίωση εν ότι γράφω συνέχεια την λέξη "λεσβία"!
Εν μαρέσκει τούτη η λέξη! Έχω ένα θέμα μαζί της! Σαν να τζαι επαρεξηγηθήκαμεν παλιά τζαι ακόμα να λύσουμε την παρεξήγηση!
Αν μου πει κάποιος "μα είσαι λεσβία?" , μπορεί να ξεροκαταπιώ, να ντραπώ τζαι να τον πατσαρκάσω!
Αν μου πει "μα είσαι γκέυ?", μπορει να του σούσω τζαι την κελέ μου καταφατικά τζαι να χαμογελάσω!

Έκατσα να αναλύσω λλίον τουτο το φαινόμενο που μου συμβαίνει τζαι εκατάληξα ότι πρώτον
εν λέξη "ταμπουριμένη" (με ταμπού)! Δεύτερον εν λέξη που εν χρησιμοποιούμεν συχνά, άρα ούτε την ακούμε συχνά! Ας πούμε αν σου κόψει μια τον δρόμο τζαι σφυρίσουν τα λάστιχα σου εν θα φωνάξεις "Που πάεις ρα σκατολεσβιαααα....!!" Αντιθέτως εννα της πεις "Που πάεις ρα σκατοπουτάναααα....!!".
Επίσης αν σε ακούσει ότι την είπες έτσι εννα φυρτεί που το γέλιο τζαι μπορεί να σου δώκει τζαι το βραβείο της πιο άκυρης βρισιάς! Δηλαδή? Οι πουτάνες υπάρχουν, οι λεσβίες εν όπως τις νεράιδες? Εν μύθος?

Το αντίθετο συμβαίνει με την λέξη πούστης!! Αν σου κόψει κάποιος το δρόμο τζαι πεις του "Που πάεις ρε πούστηηηηηη....!!", μπορεί να κατεβεί να σε μαμήσει για να σου αποδείξη ότι εν' ενει! Εννα προσβαλτεί τζαι παίζει τζαι να σε κουπανήσει! Το "πουστης" εν λέξη που χιλιοχρησιμοποιούμεν για να βρίσουμε κάποιον! Εκαθιερώθηκε σαν βρισιά πλέον, άρα τζαι να είσαι, εν σηκώνεις να την ακούεις!

Αφού εφκαλα το συμπερασμα ότι εν που εν την ακούω τη λέξη "λεσβία", εν γιαυτό που έχω θέμα μαζί της τζαι νιώθω άβολα! Όι εννεν βίτσιο των γκέυ να μεν θέλουν να ακούν τουτες τις λέξεις! Ακόμα τζαι οι φίλοι μας εν μας λαλούν "εσού που είσαι λεσβια/πούστης πε μου..."! Χρησιμοποιούν την λέξη γκέυ ή ομοφυλόφιλος.

Εϊπα για να ξεπεράσω τούτο το πράμα να την χρησιμοποιώ συχνά, έστω στα γραφόμενα μου στο μπλογκ, πέρκει την συνηθίσω τζαι έβρω τα μαζί της!
Εν ξέρω αν εν πρόβλημα αλλά άρκεψα να την χρησιμοποιώ τζαι με τις φίλες μου! Βέβαια γελούν τζαι ερμηνευκουν το σαν ένα τρόπο να αυτοσαρκάζουμε! Πάντως εξακολουθώ να έχω θέμα με την λέξη λεσβία! Εν είμαι σίουρη αν δεν με πειράζει τόσο ή ακομα πειράζει με το ίδιο, αλλά μόνο εγώ θα ήθελα να λαλώ τον εαυτό μου λεσβία!
Μπορεί να είναι τζαι προοδος τούτο μπορεί να είναι ότι έκαμα τα τζαι σκατά τζαι εχειροτερεψε το προβλημα μου!
"Σιγα τωρα... εν το μόνο?" εννα μου πεις, τζαι μπορεί να έσιεις τζαι δίκαιο!

ΥΓ1. Ιντα μαλακία το τραούδιν τούτο !!! Εν μπορώ να το ακούω! Αίσχος, ντροπή, αδικία!
ΥΓ2. Σε σύγκριση με τούτο εν ξέρω ποιον εν το σιηρότερο, αλλά φακκά μου που μου κολλούν τζαι τραουδώ τα συνέχεια! Ούφφου πιον! Εχάθηκεν ένας Μαρτάκης σιόρ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου