Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου 2016

Μην παρεξηγείτε τον Αρχιεπίσκοπό μας!

Μετά την ρητορική μίσους που εξεφρασε ο αΧΡιεπίσκοπος για τα ΛΟΑΤΙΚ άτομα τούτο εν ότι καλύτερο εθκιάβασα.Επίσης αλήθκεια περιμενει κανενας πως ο Γενικός Εισαγγελέας εν να κάμει κάτι; Ο΄ιδιος ο αΧΡιεπίσκοπος την επόμενη εξεκίνησε να τα μαζευκει τζαι να δηλώνει ότι εν ήταν έτσι ακριβώς που εννοούσε.
To video αν ενδιαφερεστε στο 49:22 ξεκινά η κουβεντα για την ομοφυλοφιλία.Α! ΤΟ megaone δεν εβαλε την συνεντευξη του αρχιεπισκοπου στο site ως αρχείο. Φανταζουμε για ευνόητους λόγους.



Θκιαβάστε σιλ βου πλε!
Του δρος Όμηρου Γεωργίου*

"Ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης γράφει πως όταν η φόνισσα έτρεχε να σωθεί από τους χωροφύλακες που την καταδίωκαν συνάντησε έναν ιερέα. Η φόνισσα προσπάθησε να του πει το πρόβλημά της αλλά ο πάτερ της απήγγειλε κάτι ψαλμούς και προθυμοποιήθηκε να τη φιλέψει λίγα κουκιά. Λίγο αργότερα, η φόνισσα αυτοκτονεί.
Είναι η Εκκλησία κατώτερη της αποστολής της; Όχι βέβαια, γιατί πολύ απλά η Εκκλησία, και ιδιαίτερα αυτή της Κύπρου, δεν έχει καμία αποστολή. Από κανέναν. Και για κανέναν. Αν είμαστε απογοητευμένοι δεν φταίει η αποτυχία της Εκκλησίας. Αυτό που αποτυγχάνει παταγωδώς είναι οι προσδοκίες μας η εκκλησία να έχει την οποιαδήποτε αποστολή.
Ο Αρχιεπίσκοπος δεν έχει απολύτως κανένα ενδιαφέρον για κανέναν συνάνθρωπό του και πόσω μάλλον για τα ΛΟΑΤΙ άτομα. Αν οι πορείες περηφάνιας και το σύμφωνο συμβίωσης αποτελούσαν απειλή για τον Αρχιεπίσκοπο, ή για την Εκκλησία του, θα ασκούσε σίγουρα πιέσεις να τα αποτρέψει. Δεν το έκανε όμως.
Οι ανοησίες που εξέφρασε πρόσφατα είναι καταφανώς παράνομες και είναι δουλειά των νομικών να τις ελέγξουν.
Αφού δεν τον ενδιαφέρουν όμως οι ΛΟΑΤΙ, τι το άνοιξε το χρυσόστομό του και τώρα θα βρεθεί και ποινικά κατηγορούμενος; Είναι απλά ανόητος;
Ένας από τους λόγους είσαι εσύ κυρία μου, που παίρνεις στις απογευματινές εκπομπές να εκφράσεις την άποψή σου πως η ομοφυλοφιλία είναι κάτι παράλογο. Ούτε για σένα ενδιαφέρεται ο Αρχιεπίσκοπος, ούτε για τον άντρα σου, ούτε για τα παιδιά σου, ούτε για τους γείτονές σου. Το ανόητο παραλήρημά του ο Αρχιεπίσκοπος το έκανε για να επιβεβαιώσει πως ακόμα σε έχει με το μέρος του.
Και είναι από ακριβώς εδώ που αρχίζει να παρεξηγείται από τους υπόλοιπους ο Αρχιεπίσκοπος για τις πρόσφατες παράνομες ανοησίες του.
Όταν το 1996 κενώθηκε ο θρόνος της Μητρόπολης Μόρφου, χιλιάδες πιστοί διεκδίκησαν να πάρει τη θέση ένας αρχιμανδρίτης που ήταν από μικρό παιδί στη μητρόπολη. Ο τότε Αρχιεπίσκοπος όμως ήθελε να βάλει για μητροπολίτη κάποιον άλλο. Εν συντομία: ο Αρχιεπίσκοπος είπε πως ο αρχιμανδρίτης δεν κάνει για μητροπολίτης γιατί είναι ομοφυλόφιλος (ενώ για τη θέση του αρχιμανδρίτη δεν ενοχλούσε η ομοφυλοφιλία του), ο κόσμος επέμενε γιατί το είδε σαν «πασιαμά» σύγκρουση με τον Αρχιεπίσκοπο, ο Αρχιεπίσκοπος δήλωσε πως οι υποστηρικτές του αρχιμανδρίτη είναι όλοι «Μοδινοί», τα πράγματα δυσκόλεψαν, ο αρχιμανδρίτης φυγαδεύτηκε στην Αθήνα, γύρισε πίσω, δικάστηκε από την τότε Ιερά Σύνοδο, καθαιρέθηκε, και από τότε ζει σε ένα χωριό με τις αγελάδες του.
Όταν λοιπόν ο Αρχιεπίσκοπος σήμερα λέει πως οι ομοφυλόφιλοι έχουν ξετσιπωθεί πολύ πιθανόν να έχει αυτή την ιστορία κατά νου. Γιατί σήμερα όταν πει κάποιον ομοφυλόφιλο αυτός, αντί να αντιδράσει σαν τον αρχιμανδρίτη, μέχρι και εκπομπή στην τηλεόραση μπορεί να αναλάβει και να τον κράζει.
Η ομοφυλοφιλία δεν μπορεί να «εξαλειφθεί» με τα 10-20 σχολεία που θα κάνει ο Αρχιεπίσκοπος και αυτό το γνωρίζει και ο ίδιος πολύ καλά. Γιατί όσο επιτυχημένα και να είναι τα σχολεία του, στα υπόλοιπα σχολεία θα συνεχίσουν να μεγαλώνουν ομοφυλόφιλοι συνάνθρωποί μας. Άρα αυτό που πραγματικά καίει τον Αρχιεπίσκοπο δεν είναι η εκπαίδευση μη ομοφυλόφιλων συνανθρώπων μας αλλά η επέκταση των επαγγελματικών του δραστηριοτήτων στον χώρο της εκπαίδευσης.
Πρώην βουλευτής του ΔΗΣΥ εξέφρασε τη διαφωνία του με τις δηλώσεις της επίτροπου Διοικήσεως πως οι δηλώσεις του Αρχιεπισκόπου είναι ποινικά ελεγκτέες. Η βάση της διαφωνίας είναι πως ο Αρχιεπίσκοπος, με τις δηλώσεις του, ασκούσε το δικαίωμα της ελευθερίας της έκφρασης. Ελευθερία της έκφρασης είναι επίσης να πεις πως, με βάση πάντα την Αγία Γραφή, οι αριστερόχειρες και οι πρασινομάτες δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία των ουρανών. Και πως, με βάση την Αγία Γραφή, αν ένας άντρας μεγαλώνει παιδί της γυναίκας του από άλλον άντρα τότε είναι «πόρνος» και δεν θα κληρονομήσει πάλι τίποτα.
Ελευθερία της έκφρασης είναι και αυτά, δεν βγαίνει όμως κανένας να τα πει. Αν ο πρώην βουλευτής ήταν σωστό παλικάρι θα έβγαινε να πει αυτά που είπε ο Αρχιεπίσκοπος στην τηλεόραση και να ελέγξει κιόλας πώς εφαρμόζεται ο νόμος εναντίον της ρητορικής μίσους εκτός του Αρχιεπισκόπου.
Παρά να συζητούμε το παρεξηγημένο ενδιαφέρον του Αρχιεπισκόπου για τα ΛΟΑΤΙ άτομα ίσως να ήταν πιο ωφέλιμο να συζητήσουμε τόσα άλλα πιο σχετικά με την ουσία. Ένα καλό παράδειγμα είναι η πληρωμή κληρικών από το κράτος. Τι πρόοδος έγινε σε αυτό το θέμα από τότε που ο Μακάριος, το 1971, υποσχέθηκε μεταβίβαση περιουσίας από την Εκκλησία στο κράτος με αντάλλαγμα το κράτος να πληρώνει τους κληρικούς; Πώς γίνεται στο χριστιανικό κράτος που ζει ο Αρχιεπίσκοπός μας να έχουμε υποθέσεις σαν αυτές της Οξάνα Ράντσεβα;
Τι ρόλο διαδραμάτισε η Εκκλησία στην καταπολέμηση παράνομης διακίνησης ανθρώπων, πράγμα για το οποίο η Κύπρος πήρε καμπάνα από το Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων;
Αν συζητήσουμε τέτοια σοβαρά ίσως μας μείνει χρόνος και ενέργεια μετά να ασχοληθούμε και με θέματα όπως τι γίνεται με τις υποσχέσεις του Αρχιεπισκόπου κατά την περίοδο της προεκλογικής εκστρατείας του (την οποία και δεν κέρδισε), πώς παν τα μέλη της εκκλησιαστικής επιτροπής της εκκλησίας της Παναγίας του Τράχωνα, τι ενδιαφέρον ακριβώς έχει ο Αρχιεπίσκοπος για τα ΛΟΑΤΙ άτομα...
Πριν όμως, ας συζητήσουμε τα πιο σοβαρά, και ας καλέσει και καμιά αντικειμενική δημοσιογράφος τον Αρχιεπίσκοπο να τον ρωτήσει τις απόψεις του για αυτά.
Αν είναι εκτός φυλακής βέβαια.
*Κοινωνικός επιστήμονας, University of Manchester
Πηγή: Πολίτης

Τρίτη, 1 Νοεμβρίου 2016

Τζείνες οι περιεργες στιγμες....


Tζείνες οι περιεργες στιγμες που νομιζεις οτι εκαταργηθηκαν τα κατηχητικά, αλλά μαθαινεις οτι μια φίλη σου στέλλει το παιδί της κατηχητικό. Μα κατηχητικό; Το 2016; Εχαθήκαν τα αθλήματα, οι χοροί τζαι η μουσική;
Επήα 1-2 φορές αλόπως, να δω πως ήταν.Παίζει να ήμουν 10. Ήμουν δημοτικό. Εν μου άρεσε. Ένας παπάς εμίλαν μας τζαι άκουσα τόσα "ΠΡΕΠΕΙ" μαζεμένα που επνίηκα. Το dress code για μας τα καημένα τα κοριτσόπουλα ήταν φουστα. Απαγορευεται το παντελονι. Επήα με τόση όρεξη, γιατι ειπαν μου οτι ήταν ωραία, τζαι θυμούμαι να καθουμε σε μια καρεκλα τζαι να αγωνιώ να φύω. Η μανα μου παιζει να μου εγορασε 8 παγωτα επειδη εν θα την απασχολουσα ξανα ΤΖΑΙ με το κατηχητικο.

Tζείνες οι περιεργες στιγμες που λαλεις στην δουλεια οτι πρεπει να διατηρούμε την κουζινα καθαρη τζαι ούλλοι ξεκινουν να μιλουν για τους "άλλους" τζαι ποσο γαιδουρια ενει που αφηνουν τα σακουλουθκια τζαι τενεκουθκια τους πανω στο τραπέζι, αλλά φεφκωντας εν πετασσουν ούτε το δικό τους.

Tζείνες οι περιεργες στιγμες που αντιλαμβανεσαι οτι ένας άντρας εν ξέρει να φλερταρει τζαι κοκορευκεται όπως το 12χρονο. Μιλά σου λες τζαι το iq σου εν 13 υπο το μηδέν επειδη εισαι γεναικα τζαι εν θεμα χρονου να "πεσεις". Εσύ μεινισκεις χάσκοντας τζαι τελικα πεφτεις (χαμέ-λογω εγκεφαλικού). Γιατί τόση αναγκη να δείξεις ποσο άντρας είσαι; Who cares anyway?
Tζείνες οι περιεργες στιγμες που φλερταρεις με κάποια τζαι ξαφνικά νιώθεις με τις ερωτήσεις της, οτι γεμώνεις φορολογική δήλωση.Ρωτά για περιουσίες τζαι εισοδήματα. Θυμιζεις μου δημοσια υπηρεσία. Αστο καλύτερα.

Tζείνες οι περιεργες στιγμες που αντιλαμβανεσαι οτι ενα μεγαλο ποσοστο των κυπραίων μάστρων εχουν ενα καταραμενο ψυχολογικά τζαι κόμπλεξ τζαι συγχύζουν την δουλειά με την δουλεία. Διερωτεισαι γιατι στην Κύπρο οι λουζερς τζαι οι ασχετοι κρατουν τα καλύτερα πόστα με κάμποσα ριαλια, ενω στο εξωτερικό ποντάρουν σε νέους, σε ικανους ανθρώπους τζαι διουν σου τζαι παραπανω ευκαιριες; Γιατι να νομιζεις πως αν εσιεις αυστηρα τον υπαλληλο εν να αποδοσει καλύτερα; Οχι. Δεν. Ποτέ.

Τζεινες οι περιεργες στιγμες που χανεις το χιουμορ τζαι την αισιοδοξία σου τζαι νιωθεις οτι γινεσαι ενας αλλος άνθρωπος βαρετός τζαι γενικα οτι εν εφανταστηκες ποτε σου να είσαι. Που σκεφτεσαι πως ισως οτι ήταν να καμεις, εκαμες το, όπου ήταν να φτάσεις, έφτασες τζαι εν εσιει πιο πολλα. Ξαφνικά συμβαίνει κάτι αναποδογυρίζουνται ούλλα προς το καλύτερο ώσπου να ξαναχασεις την αισιοδοξία σου πάλε.

Tζείνες οι περιεργες στιγμες που πιστευκεις οτι τουτη εν καραστρειτ τζαι εν της το εσιεις αλλα στην τελική έσιει το μια χαρα η κοπέλα, ετσι για την εμπειρία τζαι αποδυκνυει σου το. Τελικά όντως you never know. Το gaydar μας εν δουλευκει πάντα με τα στερεοτυπα.